Gjest Elize Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hvor kan jeg finne en skikkelig billig baderomsinnredning? Helst ikke på nett, for det koster så mye i frakt.
Gjest Elize Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Ikea. Det er 8 timer til nærmeste IKEA og nesten 3000kr i frakt Men IKEA hadde vært et godt alternativ viss vi hadde bodd nærmere. Noen som vet om noen i tromsø eller i nærheten.
Arwen Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Tror faktisk bohus hadde endel til grei pris. Fikk en katalog i posten her om dagen med noe fra en av de store møbelkjedene hvertfall.
Gjest -eline- Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Kvik har endel rimelige (pene og parktiske) baderomsinnredninger og butikker flere steder i landet.
Gjest Lea Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 De fleste som selger slik innredning bytter ut utstillingen sin med jevne mellomrom og selger utstillingsmodellen til en god pris. Ellers vil jeg tro at byggvarehus o.l. har ganske OK priser i forhold til spesialforretninger og rørleggere.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Vi kjøpte på Megaflis, fint og rimelig! Vet ikke om de har det i Tromsø.
gaja Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Ergo eller mekk hadde faktisk tilbud på noe nå. servant, skap, speil og lys til 1000 kr. Jeg sier ikke et ord om utseende eller kvalitet, men det var billig.
Mona32 Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 De fleste som selger slik innredning bytter ut utstillingen sin med jevne mellomrom og selger utstillingsmodellen til en god pris. Ellers vil jeg tro at byggvarehus o.l. har ganske OK priser i forhold til spesialforretninger og rørleggere. Når det gjelder utstillingsmodeller - hvordan får man tak i slike? Må man bare gå innom å titte med jevne mellomrom? Regner med at det er kamp om slike produkter... Eller går det ann å være så "frekk" å be dem om å kontakte deg når de selger ut utstillingsmodeller?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Hvor kan jeg finne en skikkelig billig baderomsinnredning? Helst ikke på nett, for det koster så mye i frakt. Bestiller du stort nok kan det være du får gratis frakt. Da kan det hende butikken fra fabrikk og får det sendt direkte til deg. Det gjorde vi i alle fall. Du kan alltids sende en e-post, gjerne til et par butikke som fører det du ønsker, og be om et tilbud på det du ønsker og spesifisere at det skal være med frakt. Vi fikk gratis frakt og 15% / 4000,- i avslag ved å gjøre det.
Ce'Nedra Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Da vi var på boligmesse sist, så vi at de solgte mange utstillingsmodeller der.
Suzy Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 Maxbo - de rimeligste modellene deres er veldig fine og billige
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #16 Skrevet 8. november 2013 Hei, Elize! Dette er kanskje mest relevant for dere som skal bestille baderomsinnredning nå i 2013. Jeg bestilte baderomsinnredning nå på nettet, og jeg sa til denne nettbutikken at jeg skulle handle et annet sted i steden for, og da kom de tilbake og sa at jeg skulle få gratis frakt! Det samme skjedde med min søster (som også bestilte nå, 2013)! Jeg bestilte baderomsinnredning: http://handlebad.no/baderomsinnredning/brilliant-m-hvit-hoyglans-front Jeg fikk gratis frakt, min søster fikk gratis frakt, og det får helt sikkert du også! Ser du ikke at denne tråden ble opprettet i 2007?Anonymous poster hash: 3363d...caf
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. november 2013 #17 Skrevet 9. november 2013 Byggmakker? Signerer denne. Vi kjøpte vår der. 12.000 for Vask med skuffer, speil og 2x høyskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå