Gjest gotthard Skrevet 4. april 2003 #1 Skrevet 4. april 2003 xn skal stå og lyve for presten i sommer , og jeg skal da kjøpe noe fra jentungen. xn har en veldig sjalu type , men jentungen min vil jo gjærne kjøpe noe fint til mamma. personelig synes jeg det er helt greit at de gifter seg , er ferdig med den historien vi hadde en gang . men hva kan jeg kjøpe uten at typen blir sur?det er jo fra ungen hennes da men det trur ikke han bestandig på.
Gjest Kinga Skrevet 4. april 2003 #2 Skrevet 4. april 2003 Du kan jo spørre henne (x'en altså) hva som ville vært en passende gave etter hennes mening. Vibeke
zeta5 Skrevet 4. april 2003 #3 Skrevet 4. april 2003 Hei ! Spør om de har lagt ut en ønskeliste og velg isåfall ut ifra den ! Kanskje de sparer på et servise,bestikk, glass osv... Da blir den jo ikke så personlig og noe som går til deres felles "husholdning "...... Lykke til !
-hild Skrevet 4. april 2003 #4 Skrevet 4. april 2003 vi kjøpte glass/pynteting til x'n til min mann da hun giftet seg. Og fikk en flott pynteting fra henne m/fam da vi giftet oss. Ellers synes jeg ideen om å sjekke om de har lagt ut lister hos glassmagasinene er god.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå