Gjest Shayla Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg skal være forlover til min bestevenninne. Noen som kan gi med forslag til sider evt butikker Oslo/Akershus/Drammen. Hvor de har fine kjoler, som ikke koster allverden.. Er vel ute etter en burgunder men det kan jo forandre seg...
Branna Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Prøv Brudesenteret i Drammen, det var der min forlover fant sin kjole i burgunder, den kostet bare 1900,- (og så kom sjal og tilpassing i tillegg). Ellers har de mange fine på Brudekjolen i Oslo, men de kan kanskje være litt dyrere.
Filimo Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Tina Ritzi i Drammen har kjempemange flotte kjoler og de koster fra 1700,- (mener jeg det var). Alle farger og type kjoler, noe for enhver smak Og her tror jeg ganske sikkert at evt. tilpasning er gratis.
Gjest forlover Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 den kostet bare 1900,- (og så kom sjal og tilpassing i tillegg). Ellers har de mange fine på Brudekjolen i Oslo, men de kan kanskje være litt dyrere. Er det billig?
foxie Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Hvis du tør å kjøpe uten å prøve kjolen først, så prøv ebay. Jeg kjøpte akkurat en flott selskap kjole (som ble sydd etter min mål)Det tok 3 uker fra jeg bestilte den , til jeg hadde kjolen.Nydelig stoff også... kjolen kostet 25 dollar, frakt kom i tilegg.Det var frakten som var dyr..... kjolen kom på litt under 1000 kr.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Se i butikkene før jul. Da kan du være heldig å finne kjoler i vanlige butikker som b-young o.l til under 1000 lappen. Ellers syns jeg vel 1900 er billig for en selskapskjole jeg også...
Branna Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Er det billig? For en skikkelig selskapskjole i god kvalitet, så er det ganske bra pris. Men som en annen sa, hvis du sjekker i vanlige klesbutikker før jul er det godt mulig du finner en pen kjole til en billigere penge.
*Emma* Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Jeg kjøpte meg kjole til ett bryllup jeg var i helgen. Ønsket ikke stort skjørt og masse dill, men fant først ikke noe. Jeg lette i alle kjedebutikkene og fant en som var litt ålreit på Byoung - men den var ikke billig selv i en slik vanlig butikk og kostet vel 1600tror jeg. Endte tilslutt med en jeg syns var kjempe fin fra Brudesalongen i Ski. Den var satt ned 10% og kostet 1520kr. Så betalte jeg 100kr for at de skulle sy den inn litt for meg. Jeg syns ikke det totalt var dyrt når jeg ser hva slike kjoler koster. De hadde masse fine kjoler i Ski. Det var salg forrige uke og jeg tror det er salg enda... Her er kjolen min
Gjest Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Som sagt lengre opp, om du tør (og har tid) så bestill fra ebay.. Jeg kjøpte meg en kjole fra disse her http://stores.ebay.com/Prom-Dress-Formal-Evening-Gown og den er kjempe nydelig. Kom på 5-600 kr og frakta var på 6 uker. Kjolen er kjempefin og nydelig stoff. Str passer helt fint, og er du lav eller høy så syr de opp/ned kjolen for deg. Det gjorde de på meg.
*Emma* Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg har bestilt to kjoler fra linken til AnnKristin (for ett års tid siden.), men selvom de var sydd etter mål var de absolutt ikke passe da jeg fikk dem. Begge to var alt for store over brystet og den ene altfor lang.... Men etter litt hjelp og sying av min mormor sitter de fint. Endret 24. september 2007 av *Emma*
Gjest Ansjoni Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 (endret) . Endret 21. september 2009 av Ansjoni
*Emma* Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 De har veldig mange fine kjoler hos Karen Millen på Paleet i oslo, samt hos Cosmo (?) som blant annet ligger i Vika og Bogstadveien. Ikke akkurat billig, men det hender jo det er salg Siden du setter spørsmålstegn.....mente du kanskje Coast? Der har jeg funnet mye fint tidligere...men spesielt rimelig var det ikke. De fleste kjolene lå på godt over 2.000kr ihvertall...gjerne enda mere. De har faktisk endel kjoler på Agape også til under 2.000 ihvertfall.
Gjest Ansjoni Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Siden du setter spørsmålstegn.....mente du kanskje Coast? Der har jeg funnet mye fint tidligere...men spesielt rimelig var det ikke. De fleste kjolene lå på godt over 2.000kr ihvertall...gjerne enda mere. De har faktisk endel kjoler på Agape også til under 2.000 ihvertfall. Coast var det ja! Syns det hørtes litt rart ut med Cosmo inne i hodet mitt, hihi. Nei, er ikke akkurat billig der, men veldig mye fint Var der i sommer, 50% salg, da kunne man gjøre noen kupp!
Gjest Shayla Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Tina Ritzi i Drammen har kjempemange flotte kjoler og de koster fra 1700,- (mener jeg det var). Alle farger og type kjoler, noe for enhver smak Og her tror jeg ganske sikkert at evt. tilpasning er gratis. Hvor i Drammen ligger denne butikken?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 Ganske usikker, men er ikke det den butikk som ligger på strømsø siden. Ved siden av shell og palmen, eller hva nå enn den puben der heter.
LilleSolstråle Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Hvor mye har du tenkt til å bruke på kjolen? Fant en på denne siden http://anne-martine.com/catalog/product_in...ed8479d53574c4c. Kosta litt over 1000,så som sagt,spørs jo hvor mye du har tenkt til å bruke. (Denne butikken holder til i Trøgstad,som er ca en time unna Oslo. Men tror du bare kan bestille og at de frakter også). Jammen vanskelig å finne selskapskjoler som ikke koster en del
Filimo Skrevet 2. oktober 2007 #17 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hvor i Drammen ligger denne butikken? Det er den som AnnChristin86 mener, ligger vegg i vegg med Palmen pub, vis-a-vis Shell stasjonen på Strømsø-siden. Rett ved JK Hobby Design (en liten Panduro butikk). Blir du noe klokere? Endret 2. oktober 2007 av Filimo
biti Skrevet 3. oktober 2007 #18 Skrevet 3. oktober 2007 Angelini i Bygdøy Allé! Liten butikk full av flotte kjoler og med super service. Greie priser til å være skikkelige selskapskjoler. Kjøpte forloverkjolen min der tre dager før bryllupet(!) og fikk den fikset og sydd inn i tide
Gjest Gjest* Skrevet 3. oktober 2007 #19 Skrevet 3. oktober 2007 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...=tab%3DWatching denne kjøpte jeg i går! 800kr ink frakt. veeldig fornøyd!!
Gjest Shayla Skrevet 4. oktober 2007 #20 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har aldri handlet på ebay, men ser jo her at dere finner mye fint da. Hvrodan er disse i str og fasong når de kommer? Ligner de på bildene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå