Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #1 Skrevet 4. april 2003 Hvilke butikker har de tøffe dongribukser til gutter? Helst den litt "slitte"-typen, og helst ikke så veldig dyre (student) Noen som vet om butikker som selger det? H&M? Gjerne i Bergen hvis noen vet om noe der :D Dongri jakker og gjerne
*Lillian* Skrevet 4. april 2003 #2 Skrevet 4. april 2003 H&M og KappAhl, og kanskje Cubus? Iallfall har min sambo kjøpt seg et par sånne bukser på H&M. Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2003 #3 Skrevet 4. april 2003 Hva var prisen på de? Har de dongrijakker og der?
Frk Doodad Skrevet 4. april 2003 #4 Skrevet 4. april 2003 Du kan prøve Jack & Jones. De har ganske stort utvalg i bukser, og ikke er det så innmari dyrt heller!
Gjest BR Skrevet 4. april 2003 #5 Skrevet 4. april 2003 Løp til Divided (H&M) på Galleriet! Der får jeg kjæresten til å kjøpe sine bukser, synes de som kalles Bronze Boot-Cut (eller noe sånt...) er de fineste, og de koster ca 398,- tror jeg..
Ionaa Skrevet 13. april 2003 #7 Skrevet 13. april 2003 Spørs litt hva du mener med for dyr...kan hende mitt forslag er litt for dyrt. Men Boss Orange Label har en del usannsynlig fine og stilige bukser. (Finner black label og green label tror jeg, men orange har sååå mye kult). Det får du på Hans H, Jørgen Eeg muligens på Vinchi men de er som regel dyrere enn Hans H kjeden. De varierer litt i pris, har kommet inn en sinnsykt kul, lys, litt slitt (stripete vask om du skjønner hva jeg mener...)...den er litt dyr, men ellers ligger de under 1000 kroner. Min mann elsker de buksene og han får såååå fin rumpe i de
Gjest Étoile Skrevet 13. april 2003 #8 Skrevet 13. april 2003 Lee sitter flott... Gutter får så flott rumpe i de... :D Koster ca 699 og fåes på JC, Carlings og lignende.
Gjest sexysadie Skrevet 13. april 2003 #9 Skrevet 13. april 2003 Det beste på menn er og forblir levis 501!
Mrs. B Skrevet 16. april 2003 #11 Skrevet 16. april 2003 Mannen min kjøper som regel bukser på Jack & Jones og Carlings (ikke "fjortis bukser" da). Mye fint der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå