Gjest Moncler Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei! Lurer på om folk inviterer bekjente de vet kommer til å være alene på julaften. Det er jo veldig koselig å ha gjester og julen er tid for gode gjerninger.
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jeg vet en venn av meg kommer til å være alene siden familien hans bor et stykke unna så vi skal feire jul sammen ettersom sambo skal til mamman sin og jeg ikke vil hjem.
Gjest Moncler Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg vet en venn av meg kommer til å være alene siden familien hans bor et stykke unna så vi skal feire jul sammen ettersom sambo skal til mamman sin og jeg ikke vil hjem. Høres fornuftig ut
Malama Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Den eneste jeg kjenner som jeg vet blir alene i jula er farmor, og hun har stående invitasjon til alle sine tre sønner, så hun blir nok ikke alene, hun har vel bare ikke bestemt seg for hvor hun skal gå. I fjor kom hun til mamma og pappa, fordi det er det barnefrie alternativet, og hun ønsket litt ro. Hun gjør kansje det i år også, det får tiden vise. Alene skal hun ikke bli sittende, med mindre hun virkelig vil det (Vet hun valgte å være alene en liten stund sist jul, den første som enke, rett og slett fordi hun trengte det)
Gjest Frysepulver Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Mine foreldre har gjort det flere ganger. Enten venner de vet sitter alene, eller familiemedlemmer. Veldig hyggelig å ha mange rundt bordet
Kasiopeia Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er enig i at det er hyggelig! Faren til mine to halvsøstre var her sist jul. Ikke at han nødvendigvis hadde blitt alene om ikke, men mest fordi han ville feire med sine to barnebarn, og det ble bare hyggelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå