mee mee Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 noen som vet hva denne sangen heter? den med joiking;-) kan bare litt av refrenget: Løper ned til stranda med solkrem i handa, sola skinner på toppløse kvinner. Bikini teenyweeny og shortsn på vranga!
Nicky B Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg ble nysgjerrig på sangen selv og googlet teksten. Eneste jeg fant var en bruker på diskusjon.no som har ordene i signaturen sin. Kanskje du kan sende han en PM og spørre? http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=317
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hei.. heter Rolffa - Toppløs laster ned gratis fra hjemmedsiden deres: www.rolffa.com
mee mee Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Hei.. heter Rolffa - Toppløs laster ned gratis fra hjemmedsiden deres: www.rolffa.com jaaa det var det den het!! herlig!
Gjest heisame Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 jaaa det var det den het!! herlig! hvor på hjemmesida fant du den? finner den ikke der selv! link?
henine Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Det går ikke an å laste ned fra hjemmesiden deres mere. Veldig synd synes jeg. Jeg har sangen så om du fortsatt vil ha den, og ikke har fått tak i den enda kan jeg sende deg den.
Gjest Cissi Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 den heter "dro ned på stranda med solkrem i hånda" http://www.youtube.com/watch?v=UdjLybdgKUo där är den på youtube. Hälsningar från sverige noen som vet hva denne sangen heter? den med joiking;-) kan bare litt av refrenget: Løper ned til stranda med solkrem i handa, sola skinner på toppløse kvinner. Bikini teenyweeny og shortsn på vranga!
Gjest Gjest_Martine_* Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 rOlfFa-toppløs Genialt herlig sang:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå