Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for tiden hekta på Kerastases Oleo Relax-ting, men gremmes over prisen. Skulle kjøpe hårkur her om dagen, men satte nesten i halsen da jeg fikk høre at prisen lå på 310,- !

Så jeg lurer på om det er noe onlinested det er mulig å gjøre et kupp? LF ligger på omtrent det samme som norske salonger, og SN har dårlig utvalg, men litt mer ok priser.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Du får si fra hvis du finner noe. Min gjetning er at søket vil bli negativt; Kerastase er et fransk merke, prisene er omtrent like i det meste av Europa, og dobbelt så høye i USA, hvor Kerastase regnes som et luksusmerke.

Skrevet

310 KRONER. Sist jeg kjøpte Kerastase betalte jeg ikke mer en 420kr til sammen. Da var det shampoo og balsam, og det var hos en frisør i byen. Husker ikke navnet, men det var ekte varer. Og ikke var det salgsvarer heller? Rart at prisene har gått opp på 4 måneder.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

På smart club?

Der hadde de 1 liters flasker med kerastase oleo relax - shampo/balsam til like mye som den hårkuren du har kjøpt :)

Gjest Deception
Skrevet
310 KRONER. Sist jeg kjøpte Kerastase betalte jeg ikke mer en 420kr til sammen. Da var det shampoo og balsam, og det var hos en frisør i byen. Husker ikke navnet, men det var ekte varer. Og ikke var det salgsvarer heller? Rart at prisene har gått opp på 4 måneder.

Men dette var vel snakk om kuren i krukke? De er svinedyre, i motsetning til sjampo og balsam, hvor prisene er mer levelige. :forvirret:

Skrevet
Men dette var vel snakk om kuren i krukke? De er svinedyre, i motsetning til sjampo og balsam, hvor prisene er mer levelige. :forvirret:

Jepp, det er for kur i krukke. Men prisene har steget litt også, husker at jeg kjøpte Age Recharge-kuren og at jeg ikke ble helt slått ut av prisen...

Jaja, det er de beste produktene jeg har vært borti noensinne. Men aj for en pris.

Skrevet

Jeg har heller ikke funnet så veldig billig på nettet, men siden jeg bor i nærheten av den nye SmartClub butikken i Oslo, så gjør det ingenting :sjarmor: . Hvis du har muligeten til å handle i en av deres butikker kan du spare mye. De har et stort utvalg.

• 4 uker senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Du kan jo undersøkja på www.lookfantastic.com. Der har dei det meste av store merker.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Ser "KERASTASE OLEO RELAX MASQUE (200ML)" koster £ 20.40 på Lookfantastic så da må en vele regne med å få toll/mva påslag så da er vel vel ikke noe å spare på å kjøpe den der.

Ser "Kerastase Nutritive Oleo-Relax Smoothing Mask ( Dry & Rebellious Hair ) 200ml" koster kr 216 på Strawberrynet - der får en jo tilbakebetalt mva hvis det kommer på toppen, så da kan det jo lønne seg å bestille derfra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...