Gå til innhold

Restaurantanbefaling

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal til london for første gang, veldig snart :hoppe:

Er glad i god mat, så jeg håper dere kan komme med noen restaurantanbefalinger til meg. Vi skal være borte noen dager, så det hadde vært fint med tips i alle kategorier: billig - middels - dyrt.

Håper på mange tips!

Endret av ingefær
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg skrevet om en del restauranter i London. :)

Bare spør om du vil ha mer detaljer. (Den Fairuz jeg nevner har dessverre lagt ned, men det finnes en "søsterrestaurant" i Blandford Street (?) som også har veldig god libanesisk mat.)

Skrevet

Sarastro er unektelig et morsomt sted, men det er i mine øyne et sted man går mer for opplevelsen enn for matens del. ;)

Skrevet

Joa, det har du kanskje rett i. Men verdt å prøve - for opplevelsens skyld! Ikke er det dyrt heller :)

Skrevet

Supert!

Jeg har aldri spist libanesisk mat, så det fikk jeg skikkelig lyst til å prøve nå. Skal absolutt ta med meg tipsene deres :) Nilma, hvordan er prisnivået på restaurantene du skrev om?

Tar gjerne i mot flere tips også!

Skrevet

Her er noen linker, så kan du se både prisnivå, menyer og kart:

Fairuz

Arbutus

Baltic

Jeg tror ikke Curry Leaf har egen nettside, men her finner du kart. Såvidt jeg husker var maten der ganske rimelig.

For øvrig er Toptable en genial side, både for å finne generell info om restauranter og gode tilbud.

Du burde absolutt prøve libanesisk mat om du får sjansen, det er nydelig. :)

Skrevet

Skal du spise indisk anbefaler jeg å ta en tur til Brick Lane. Hele gaten er full av rimelige indiske restauranter. Billig og autentisk mat, i tillegg til at gaten har en fin atmosfære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...