Kylling Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg har ofte problemer med såre øyne, og jeg tror sminka har en del av skylda for dette. Er linsebruker i tillegg, og det gjør ikke akkurat saken bedre. Nå er jeg på utkikk etter øyesminke som er fullstendig allergifritt. Noen som har noe å anbefale? Er spesielt ute etter øyenskygger, flytende eyeliner og concealer.
Corrazy Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Er mineralsminke aktuelt? I såfall finner du lit forskjellige greier på everydayminerals.com. Ellers har Clinique allergitestede produkter (og de finner du på strawberrynet.com til en grei pris).
Kylling Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Jeg har id-øyenskyggger som jeg ikke er helt fornøyd med. De er vanskelige å påføre, synes jeg. Har du erfaringer selv med everydayminerals-skygger? Hvordan er dekkevnen og påføringen isåfall?
Saeria Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Glo minerals skal ha faste øyenskygger. Har ikke prøvd dem selv da. Har en del løse fra KMM og er fornøyd med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå