Annie Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Har laget OREOkake i dag. For første gang. Smakte på kjeksen, men den var ikke god, så jeg håper kaka faller i smak... MÅ man like kjeksen for å like kaka?? :klø:
Veronal Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Nei, jeg synes ikke det. Min mor elsker i hvert fall kaken selv om hun ikke kan fordra kjeksen. Det blir så mange andre smaker som mingler med kjeksen. Har du laget den med sjokolademousse? Et annet alternativ er å lage den med sjokoladepudding som et av lagene.
Annie Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Har laget med sjokolademousse.
Gjest imli Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Hva er OREOkake? Hvordan lager man den?
kamela Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Venter spent på å høre om den falt i smak
Veronal Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 imli: Jeg lager oppskriften som jeg opprinnelig ble lagt ut på NM (og som resulterte i tidenes lengste kaketråd, tror jeg ). Har lagt ut oppskriften her og bilde her.
Annie Skrevet 23. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2007 Kommer ikke til å bake det noe mer. Syns ikke det var så godt...Nesten hele ble spist opp, men når jeg ikke liker den selv, så gidder jeg ikke lage den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå