Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei Jeg leter etter en ansiktskrem jeg kan bruke. Men den må ikke gi kviser og uren hud! Så den kan ikke inneholde stoffer som gir kviser og uren hud. Det vil da si mineraloljer, lanolin og alkohol og andre stoffer. Vet du av en bra krem? =)
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 MF -FORMULATIONS HAR PÅ PUMPEFLAKER ,LOTION SOM ER KNALLBRA.
mee mee Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 demalogica sine er veldig bra! den reddet min hud..
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Thanks Men litt mer spesifikt - hvilke md og dermaoliga produkter? De er egentlig litt dyre for meg da.. Ingen som vet av en ansiktskrem på helsekostbutikk f.eks.? Kanskje sånn a-krem? Eller er det mineraloljer osv. i den?
mee mee Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Thanks Men litt mer spesifikt - hvilke md og dermaoliga produkter? De er egentlig litt dyre for meg da.. Ingen som vet av en ansiktskrem på helsekostbutikk f.eks.? Kanskje sånn a-krem? Eller er det mineraloljer osv. i den? jeg har brukt active moist om sommeren, og en med litt mer fuktighet om vinteren, skin smoothing cream. jeg kjøper ikke i norge, men via nettsteder. helsekost har jo mange da. jeg har kun prøvd dr. hauschka, men litt for lite fuktighet for meg.
Corrazy Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 De er egentlig litt dyre for meg da.. strawberrynet.com har dermalogica
Miel Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 De er egentlig litt dyre for meg da.. Ingen som vet av en ansiktskrem på helsekostbutikk f.eks.? Kanskje sånn a-krem? Eller er det mineraloljer osv. i den? Både Weleda og Dr. Hauschka har gode produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå