Gjest Gjest_mamma2_* Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei alle kg brukere. Jeg kjøpte meg en utrolig kul bukse, en sånn som bare får alt annet til å virke riktig. Den ser bra ut selv og passer til hverdag og fest. Rett og slett den perfekte buksa... hadde det ikke vært for enting.. Den er nemlig LITT for trang. Hovedsaklig rundt lårene, ellers sitter den ganske bra. Så hadde virkelig hjulpet å få utvide den litt. Er mer enn villig til å få noen cm løsere ved beina om det fører til at den blir noen cm løsere ved lårene. Noen som har noen tips eller råd til hvordan man kan utvide jeans? Bare bruke dem ofte? Vaske dem?
Merneith Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Moren min fortalte at de tok på seg buksene våte for å strekke dem ut i det glade 70-tallet Vasking av jeans er et tveegget sverd. 60 grader kan gjøre noen bukser slaskete, mens andre bukser blir trangere.. Jeg ville prøvd å strekke dem ut i våt tilstand.
Saeria Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Skulle til å nevne det samme. Dusje med buksa på.
Gjest Gjest_mamma2_* Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Hmm, dusj og bukser. Høres litt corny ut for meg, men kan jo prøve. Det burde vel kanskje sies at dette ikke er sånne åletrange jeans, men heller bukser som sitter litt løst fra før av. Men som sagt, skulle gjerne hatt dem LITT løsere. Vil det fortsatt funke og hoppe påkledd i dusjen?
bella domina Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Hvis den ikke strammer hjelper det neppe. Vask den og strekk den i våt tilstand utover til sidene. Når den er sånn halvtørr, tar du strykejernet, og s t r e k k e r sidelengs mens du stryker (jeg har gjort det for å få lengde mange ganger). Ulempen er at du må gjøre det etter hver vask. Tørketrommel ødelegger stretchen om det er det i den, er det ikke stretch blir den trangere, så det ville jeg unngått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå