Gjest minimoralist Skrevet 25. september 2007 #21 Skrevet 25. september 2007 Men over til noe annet: Hva er det med gifte menn som er så attraktivt for en del damer, tror dere? Det burde jo være et turn off. Og den søsterlige lojaliteten kvinner imellom burde jo hindre dere i å legge dere etter en mann som var opptatt. Jeg vet ærlig talt ikke, for meg er det fullstendig turn-off. Kanskje det er noe ala "jeg klarte å huke han selv om han var gift, fy faen jeg må være deilig". En like god gjetning som noe annet.
Gjest peptimist Skrevet 25. september 2007 #22 Skrevet 25. september 2007 Til trådstarter: Dette er kvinneguiden, skal du skrive noe nedsettende om kvinner bør du finne ett annet forum. Her tar vi ikke opp slike tema, kun hvis det hadde vært omvendt må du vite.
W. Wallace Skrevet 25. september 2007 #23 Skrevet 25. september 2007 (endret) Men over til noe annet: Hva er det med gifte menn som er så attraktivt for en del damer, tror dere? Det burde jo være et turn off. Og den søsterlige lojaliteten kvinner imellom burde jo hindre dere i å legge dere etter en mann som var opptatt. Søsterlige lojaliteten? Jeg vil gjerne at du skal utføre et eksperiment for meg: - Gå nedover Karl Johan helt alene, registrer oppmerksomhet fra kvinner - Gå nedover Karl Johan arm i arm med en vakker kvinne, registrer oppmerksomhet fra kvinner - Gå nedover Karl Johan med fem vakre kvinner dollet til fest og se ut som om dere har det kulere enn alle andre som eksisterer, registrer oppmerksomhet fra kvinner Å være likt av kvinner betyr at du må få dem til å føle seg bra, ikke sant? Ergo kan du få henne til å føle meg bra. Ja , jeg ser ikke det selvfølgelige i å ville ha det som andre har fordi andre har det , men kanskje det er noe feil med innsikten min ? Se ovenfor Endret 25. september 2007 av W. Wallace
mamut75 Skrevet 25. september 2007 #24 Skrevet 25. september 2007 Ergo kan du få henne til å føle meg bra. Se ovenfor Tror din egen "tastefeil" sier det ganske godt selv , å kapre noen som er opptatt er noe som får DEG til å føle deg bra . Alle andre tenker ikke likt som deg , men jeg har også inntrykk av at noen få damer får en slags selvtillit boost av å vise verden at de kan rappe menn fra andre damer . Egentlig syntes jeg bare de lurer seg selv siden det er noen menn som er like trofaste som hannkatter i parringstiden , mens andre menn ikke kan overtales til "utenom-ekteskapelige-eskapader" .
W. Wallace Skrevet 26. september 2007 #25 Skrevet 26. september 2007 Tror din egen "tastefeil" sier det ganske godt selv , å kapre noen som er opptatt er noe som får DEG til å føle deg bra . Alle andre tenker ikke likt som deg , men jeg har også inntrykk av at noen få damer får en slags selvtillit boost av å vise verden at de kan rappe menn fra andre damer . Egentlig syntes jeg bare de lurer seg selv siden det er noen menn som er like trofaste som hannkatter i parringstiden , mens andre menn ikke kan overtales til "utenom-ekteskapelige-eskapader" . Haha, grov tastefeil. Jeg tror ikke jeg hadde følt meg bra om jeg bevisst hadde kapret noen som var opptatt. Tvert imot faktisk. Det er ikke akkurat mangel på damer rundt omkring, jeg ser ingen grunn til å ødelegge noen andres samliv. Jeg har heller aldri sagt at alle tenker likt som meg. Jeg kommer bare med mitt inntrykk.
Gjest mann 42 Skrevet 27. september 2007 #26 Skrevet 27. september 2007 Vil bare nevne at det er flere her med mann 42 som nick. Jeg skriver det med liten m, men er ikke sikkert ikke den eneste her. "Se opp for billige kopier", sier ts. Tja.. hvem er billig og hvem er det ikke? Jeg hadde ikke latt meg suge sånn helt uten videre.
Mann 42 Skrevet 27. september 2007 #27 Skrevet 27. september 2007 Vil bare nevne at det er flere her med mann 42 som nick. Jeg skriver det med liten m, men er ikke sikkert ikke den eneste her. "Se opp for billige kopier", sier ts. Tja.. hvem er billig og hvem er det ikke? Jeg hadde ikke latt meg suge sånn helt uten videre. Det var det ikke TS som sa, nei, det var jeg. Fyren som startet tråden, signerte i teksten med mann 42. Nå er det sånn at "Mann 42" er navnet på min registrerte brukerprofil, med avatar og det hele, og jeg skriver en del her. Så det er litt irriterende med gjester som bruker det samme nicket. Det var ille nok da dere bare kalte dere "gjest", men det er faktisk enda verre at dere rapper andre folks nick. Og kommentaren din på slutten av innlegget ditt nå, viser jo også hvor mye forvirring det kan skape hos enkle sjeler. Med to like navn i denne korte lille tråden, overveldes du av mental whiteout, du klarer ikke å orientere deg, og misforstår alt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå