Gjest Gift mann Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Hei I går var jeg på byen. Ble sittende å snakke med en hyggelig og søt jente. La ikke skjul på at jeg var gift. Etter det stengte, ble jeg invitert på nachspiel i nabolaget. Der var det mange folk. Min nye venninne hadde som prinsipp at hun ikke rotet med opptatte menn. Hun om det. Hennes vel så søte venninne derimot spurte meg rett ut om hvor lenge jeg hadde vært gift og om jeg ikke savnet muligheten til å leke med andre. Jeg nektet ikke for at spenningen med nye damer var noe man fantaserte om selv om man vra gift. 15 min senere hvisket hun i øret mitt at hvis jeg fulgte etter henne, skulle hun gi meg en overraskelse. Nysjerrigheten tok overhånd, og sammen gikk vi inn på badet. Der inne ga hun meg en ekstremt god omgang munnsex. Hun tok av seg tskjorte og bh og sugde meg til jeg kom. Deretter gikk vi og satt oss i stua igjen og latet som ingenting. Hun hvisket min opprinnelige venninne noen ord i øret, hun så på meg og ristet på hodet med ett lite smil i munnviken. På meg virket det som jenta synes det var ett direkte turn on å kunne gjøre noe sånn med en gift mann. Tviler på om det hadde skjedd om jeg ikke var gift. Hva kan grunnen til det være? Ha en god søndag Mann 42
Gjest *nurket* Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Får håpe ei dame (mener da kona di) som kjenner seg igjen i at mannen var på fest og nachspiel i går, IKKE leser dette...
wishingitwas Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Blir sikkert halshugd nå, men vil alltid ha det jeg ikke kan få, så har vært forelska eller tiltrukket av en rekke opptatt menn. Dessverre er det alt for mange som gir over for det. Veldig blanda følelse egentlig, for da tenker jeg jo alltid at jeg aldri kunne vært sammen med denne personen selv.
Nabodama Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Hei I går var jeg på byen. Ble sittende å snakke med en hyggelig og søt jente. La ikke skjul på at jeg var gift. Etter det stengte, ble jeg invitert på nachspiel i nabolaget. Der var det mange folk. Min nye venninne hadde som prinsipp at hun ikke rotet med opptatte menn. Hun om det. Hennes vel så søte venninne derimot spurte meg rett ut om hvor lenge jeg hadde vært gift og om jeg ikke savnet muligheten til å leke med andre. Jeg nektet ikke for at spenningen med nye damer var noe man fantaserte om selv om man vra gift. 15 min senere hvisket hun i øret mitt at hvis jeg fulgte etter henne, skulle hun gi meg en overraskelse. Nysjerrigheten tok overhånd, og sammen gikk vi inn på badet. Der inne ga hun meg en ekstremt god omgang munnsex. Hun tok av seg tskjorte og bh og sugde meg til jeg kom. Deretter gikk vi og satt oss i stua igjen og latet som ingenting. Hun hvisket min opprinnelige venninne noen ord i øret, hun så på meg og ristet på hodet med ett lite smil i munnviken. På meg virket det som jenta synes det var ett direkte turn on å kunne gjøre noe sånn med en gift mann. Tviler på om det hadde skjedd om jeg ikke var gift. Hva kan grunnen til det være? Ha en god søndag Mann 42 Har ikke så mye annet å si enn at du var rett og slett billig. Kanskje det var det hun ville sjekke?
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Jeg kan ikke gjøre noe for å endre menn - eller om de er utro. Jeg kan derimot gjøre noe med hva jeg selv synes om det. Jeg treffer ofte på gifte menn (som har tatt av seg gifteringen) på kurs og seminarer. Noen er uimotståelig kjekke og matcher veldig bra, og da tar ikke jeg på meg ansvaret for deres og deres koners liv. Men i de aller fleste tilfeller synes jeg det er turn-off og kanskje litt patetisk når gifte menn "logrer med halen" og ymter frempå med at de venter på det når som helst at konen har pakket kofferten og slengt den ut på trappen, el.l. Det er ikke lenge siden jeg traff en gift mann (uten giftering) som virket svært interessert og han nærmest hoppet inn på mitt hotellrom klar som bare det. Så ble det mitt ansvar å spørre ham om han hadde barn og var i et forhold. Han hadde altså 4 barn og var gift. Synd at det da skal være mitt ansvar å si "takk for nå - ha det bra".
Bokormen Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Hva kan grunnen til det være? Ha en god søndag Happy.gif Mann 42 Jeg lurer mer på hva grunnen kan være til at en gift mann har seg med andre damer... Og selvsagt kan opptatte menn være utrolig tiltrekkende, men man bør jo klare å holde fingrene (og alle andre kroppsdeler) av fatet når man faktisk er klar over at personen har en annen partner allerede.
Gjest javel Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Det er mennesket som bærer ringen som er avgjørende for om en dame på sjekkern lykkes eller ikke. Det spiller ingen rolle om du bærer ring så lenge du syns det er "spennende" å se hvor langt den sjekkende dama er villig til å gå og du blir med på leken.
W. Wallace Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Jeg kan ikke huske at han spurte om synspunkter på hva han gjorde. Når det gjelder spørsmålet: Blir sikkert halshugd nå, men vil alltid ha det jeg ikke kan få, så har vært forelska eller tiltrukket av en rekke opptatt menn. Selvsagt vil du det, basic psykologi. Vær glad for den selvinnsikten du har uten å skjule det, ikke alle som klarer å akseptere den innsikten.
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Hei I går var jeg på byen. Ble sittende å snakke med en hyggelig og søt jente. La ikke skjul på at jeg var gift. Etter det stengte, ble jeg invitert på nachspiel i nabolaget. Der var det mange folk. Min nye venninne hadde som prinsipp at hun ikke rotet med opptatte menn. Hun om det. Hennes vel så søte venninne derimot spurte meg rett ut om hvor lenge jeg hadde vært gift og om jeg ikke savnet muligheten til å leke med andre. Jeg nektet ikke for at spenningen med nye damer var noe man fantaserte om selv om man vra gift. 15 min senere hvisket hun i øret mitt at hvis jeg fulgte etter henne, skulle hun gi meg en overraskelse. Nysjerrigheten tok overhånd, og sammen gikk vi inn på badet. Der inne ga hun meg en ekstremt god omgang munnsex. Hun tok av seg tskjorte og bh og sugde meg til jeg kom. Deretter gikk vi og satt oss i stua igjen og latet som ingenting. Hun hvisket min opprinnelige venninne noen ord i øret, hun så på meg og ristet på hodet med ett lite smil i munnviken. På meg virket det som jenta synes det var ett direkte turn on å kunne gjøre noe sånn med en gift mann. Tviler på om det hadde skjedd om jeg ikke var gift. Hva kan grunnen til det være? Ha en god søndag Mann 42 At det er turn on det kan jeg gjerne forstå. For da slipper hun ubehageligheter i ettertid, men en mann som henger etter henne når hun kun var ute etter sex. Tror nok at det er en grunn til at enkelte velger å ha seg med gifte menn.Ingen forpliktelser senere om du forstår
Gjest =tentacle= Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Var episoden verdt risikoen den utgjør for ditt forhold? Dere er minst 3 som vet at det skjedde, og to av dere er kvinner Noen kvinner samler på bekreftelser, og vekter opptatte menns bekreftelser høyere, eller tror at den gifte setter ekstra pris på dem fordi han ikke, eller sjelden, har fått seg noe nytt siden han gikk inn i forholdet. I mine øyne litt synd at du ikke verdsetter din kone høyere enn noen minutter med munnsex og en tegn til en fremmed jente om at hennes tjeneste betyr mer for deg.
FrizzleSizzle Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Kanskje hun var en privatdetektiv, hyret av din kone.
mamut75 Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 Selvsagt vil du det, basic psykologi. Vær glad for den selvinnsikten du har uten å skjule det, ikke alle som klarer å akseptere den innsikten. Ja , jeg ser ikke det selvfølgelige i å ville ha det som andre har fordi andre har det , men kanskje det er noe feil med innsikten min ? Eller kanskje jeg rett og slett er ferdigbekreftet for min egen del .
Mann 42 Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 At det er turn on det kan jeg gjerne forstå. For da slipper hun ubehageligheter i ettertid, men en mann som henger etter henne når hun kun var ute etter sex. Tror nok at det er en grunn til at enkelte velger å ha seg med gifte menn.Ingen forpliktelser senere om du forstår Gifte (og samboende) menn er mer seksuelt aktive enn single. En gift mann som har et regelmessig sexliv med sin kone, har langt mer sex enn en singel sjekker. Det kan kanskje være en del av grunnen for noen. Hilsen den eneste Mann 42. Se opp for billige kopier.
Mann 42 Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Jeg kan ikke huske at han spurte om synspunkter på hva han gjorde. Dette er Kvinneguiden, vet du, og om menn har et spørsmål som gjelder sex eller samliv, så vil de uansett alltid få svar på et tilleggsspørsmål, nemlig "Er jeg en drittsekk eller ikke?" Det gjelder samme hva tema er, og uansett om de har stilt det moralsk/etiske spørsmålet eller ikke.
Gjest moralisten Skrevet 25. september 2007 #17 Skrevet 25. september 2007 Dette er Kvinneguiden, vet du, og om menn har et spørsmål som gjelder sex eller samliv, så vil de uansett alltid få svar på et tilleggsspørsmål, nemlig "Er jeg en drittsekk eller ikke?" Det gjelder samme hva tema er, og uansett om de har stilt det moralsk/etiske spørsmålet eller ikke. Huff ja, forferdelig. Må for all del ikke få med noe moral her, sex er sex. Jeg skjønner ikke spenningen med gifte/opptatte menn, jeg ser for meg kona hans og det er turn-off for meg. Jeg syns heller ikke ensidig munnsex er noe å trakte etter heller, skulle jeg først hatt meg et ONS så skulle det faen meg blitt noe på meg også. Men se det var også på siden av saken. Noen syns sikkert det er veldig spennende å sjekke opp menn med ring, enten for å få et kryss til på lista eller for å virke interessant.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 25. september 2007 #18 Skrevet 25. september 2007 Dette er Kvinneguiden, vet du, og om menn har et spørsmål som gjelder sex eller samliv, så vil de uansett alltid få svar på et tilleggsspørsmål, nemlig "Er jeg en drittsekk eller ikke?" Det gjelder samme hva tema er, og uansett om de har stilt det moralsk/etiske spørsmålet eller ikke. Det stemmer.
Mann 42 Skrevet 25. september 2007 #19 Skrevet 25. september 2007 Men over til noe annet: Hva er det med gifte menn som er så attraktivt for en del damer, tror dere? Det burde jo være et turn off. Og den søsterlige lojaliteten kvinner imellom burde jo hindre dere i å legge dere etter en mann som var opptatt.
Mann 42 Skrevet 25. september 2007 #20 Skrevet 25. september 2007 Huff ja, forferdelig. Må for all del ikke få med noe moral her, sex er sex. Det er vel ikke så forferdelig, jeg konstaterer det bare som et faktum. Himmelen er blå, regn er vått, på Kvinneguiden får du ditt pass påskrevet. Sånn er det bare, lev med det. Greit nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå