*Tausa* Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Vi lurer veldig på hvordan vi skal gjøre det med bordplasseringen på "hovedbordet". Min forlovedes mor er død. Faren har en ny kjæreste som han har vært sammen med i over ti år, men som ikke kan ses på som en stemor for min kommende mann. Jeg har foreslått å gjøre det på den "tradisjonelle" måten, der jeg sitter ved siden av min far og han ved siden av min mor, men dette er visst ikke aktuelt. Det er visst heller ikke aktuelt for ham å sitte ved siden av sin fars kjæreste. Jeg ser for meg to andre alternativer: Hans søster (som vi har veldig god kontakt med) sitter mellom ham og faren. Eller han sitter ved siden av faren (det virker som om det er dette han ønsker). Bør jeg i så fall sitte ved siden av min mor i stedet for min far? Eller har noen andre forslag? Hmm, vanskelig dette her!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Nå skal vi ha et lite selskap med 18 gjester. Vi sitter ved siden av våre forlovere ( som også er våre søsken). Med våre foreldre sittende midt i mot på andre siden av bordet. Vi har ingen anelse om hvordan man BØR sitte og har bare laget en bordplassering som passet oss, som vi vil trives med.
Mistyen Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Tråden er ryddet for avsporinger. Camilla (mod)
Maja_83 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg ville valgt at kun brudeparet sitter ved siden av hverandre. Har sett at noen velger den løsningen faktisk.
Lund Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Nå skal vi ha et lite selskap med 18 gjester. Vi sitter ved siden av våre forlovere ( som også er våre søsken). Med våre foreldre sittende midt i mot på andre siden av bordet. Vi har ingen anelse om hvordan man BØR sitte og har bare laget en bordplassering som passet oss, som vi vil trives med. Vi var 20 stk,vi hadde foreldrende siden av oss.Og så kom forlovede
BayliZ Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 hvis man velger at forloverne skal sitte ved vår side, skal partneren dems også sitte der oppe, eller blir de plassert et annet sted?
Gjest nextlife Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Det bestemmer dere selv, men etter skikk og bruk : Et annet sted
evilla Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Jeg ville ikke valgt å splitte opp par..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå