Gå til innhold

Hvor turn-off er snus ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snus burde vært like forbudt som røyk! Jeg synes snus lukter verre enn røyk og får nesten brekninger hvis noen nær meg åpner en snuseske. De som snuser tar ikke hensyn til andre, de tror at ingen blir berørt, men tro meg, kan jeg så går jeg!

:Nikke: Skriver under på denne, jeg.

Skikkelig turn-off!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Snus er turn off for meg iallefall. Da må han spytte ut snusen før jeg kliner med han ;)

Skrevet

Ok, her dreier det seg virkelig om å tone ned snusbruken fremover. Ante ikke at det var så mange som liker det så dårlig. Får satse det på å bruke det kun hjemme og i bilen når det ikke er damer tilstede. Og på jobb. Der er det ingen damer å sjekke opp likevel :-)

Skrevet
Ok, her dreier det seg virkelig om å tone ned snusbruken fremover. Ante ikke at det var så mange som liker det så dårlig. Får satse det på å bruke det kun hjemme og i bilen når det ikke er damer tilstede. Og på jobb. Der er det ingen damer å sjekke opp likevel :-)

Jeg skal gjøre det helt motsatte. Det kommer ikke til å forandre noe som helst. Jeg tror faktisk det kommer til å virke til min fordel.

Snus har lite til ingenting å si for valg av mann. Hvis du skal slutte å snuse, gjør det av årsaker som faktisk betyr noe, som for eksempel helsen.

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten
Skrevet
Snus er turn off for meg iallefall. Da må han spytte ut snusen før jeg kliner med han ;)

:jepp:

Skrevet

Jeg synes kjæresten min er enda kjekkere og mer sexy med snus ;)

Gjest Gresshoppa
Skrevet

Syns snus er helt greit jeg. Røyking derimot syns jeg ikke no om. Har vært sammen med to som snuser. Snus eller ikke spiller ingen rolle. Hehe men det blir nok hverken klining eller sex med snusen inne :ler: . Og klarer du ikke holde snusen oppi leppa sånn at den renner nedover, så please hold deg til porsjon, for det er turnoff. Ellers er vanlig helt greit. Eh... syns nesten det lukter litt godt jeg...

Gjest Gjest_Lill_*
Skrevet

Jeg er så lei av snus..... Sambo har sluttet å røyke og snuser i stedet. Det er jo greit nok at det ikke lukter røyk av klær og hår og alt sånn. Men.... Å impulsivt kysse ham er jo en umulighet nå... Tenk dere da. Hvis jeg er kåt og bare har lyst til å forføre ham på kjøkkenet så går det ikke at jeg går inntil ham for å kysse ham dypt og sexy... Nei for han må jo spytte ut og skylle munnen først!!! Eller jeg må sprørre "snuser du nå?". Også står jeg der og venter da.... Og kjenner jeg blir irritet fordi han har munnen full av illeluktende snus.... Og plutselig er jeg ikke så kåt allikevel!!!

I tillegg har han fått veldig dårlig ånde etter at han begynte å snuse så mye. Noen ganger synes jeg det lukter "bæsj" av munnen hans. Det blir ikke mye klining og sex da altså! Og det hjelper ikke alltid at han spytter ut og renser ut munnen. Det er som om lukta har lagt seg permanent i munnen hans. Og det er ikke bare jeg som merker det. I går var vi i butikken og da var det en dame som hjalp ham i skobutikken som jeg så at rygget litt tilbake fordi hun kjente ånden hans.

Så nå har jeg gitt ham beskjed! Det blir ikke noe sex og kos så lenge han snuser! Og det er synd for oss begge! Vi har alltid hatt super sex. Og han er en flott og sexy mann som ødelegger seg selv men ekkel snus!!!

Gjest Gjest_Maaneskinn_*
Skrevet

Min kjære bruker snus, og jeg har ikke noe imot det. Jeg har aldri tenkt over det, egentlig, mest fordi det ikke er noe problem. Hvis han har snus i munnen, så nøyer jeg meg med en liten suss. Ellers legger jeg ikke merke til det, lukt, smak eller noe. Kanskje jeg er rar. :) (Jeg røyker/snuser ikke selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...