Gjest 01C9EF Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg er mann og bruker snus. Mest diskret porsjonssnus, men av og til også vanlig, løs snus. Hvor turn-off er dette på damer ? JNoen jeg har spurt sier de tenner på det, andre sier at det ikke er bra i det hele tatt. Det besvarer kanskje spørsmålet mitt ?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Det er helt motbydelig og ser jævlig teit ut.
Gjest *nurket* Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Skikkelig turn-off etter min mening. Da er det bedre kline med en som smaker som et askebeger altså...
Gjest StockDama Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Snus ser helt forferdelig, jeg syns bare tanken på å kysse en med snus som frastøtende...nei takk,
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Er det obligatorisk å kline rett etter/mens man snuser da? Jeg spiser gjerne f.eks løk, men ville aldri kysset kjæresten like etter løkspisingen. Tror jeg må slutte med denne forferdelige uvanen, slik at jeg til en hver tid er tilgjengelig mannen
Gjest imli Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Jeg synes ikke selv snusingen er så ekkel, men mest det å kysse etterpå. Da mannen min prøvde å slutte å røyke ble det litt snusing... Og snus som satt fast inni munnen osv. Trenger jeg å si mer
Gjest Kåre Kål Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Kona mi snuser men ikke jeg. Det har dere ikke hørt før tipper jeg. Vi kliner helt normalt vi. Men jeg har snust tidligere.
Gjest milkyway Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Vi snuser ikke fast, men kan ta en avogtil, og ingen av oss ser det på hverandre at den er inni. Bare nusser, ikkeno klining. Og ikke noe få meg til å le, for da detter den ut.
Nabodama Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Eks-mannen min brukte snus. Vanlig snus, ikke sånne pakker. Jeg syntes det var motbydelig. Brune tenner, og den ekle lukten av snusen. Det ble ikke mye kyssing, nei. (han hadde også en ekkel vane med å legge fra seg klyser rundt omkring.....blæh! skikkelig ekkelt)
Meadow Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 (endret) Løs snus bakt til store klisste klumper er ekkelt og absolutt turn-off. Porsjonssnus derimot gjør meg ingenting. Endret 23. september 2007 av Meadow
FantasDick Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Jeg synes snus var forferdelig tidligere, men er nå blitt vant til det siden sambo snuser. Jeg snuser av og til, jeg også. Synes forresten at han er ganske så hot med snusleppa si - han kler den. Vi bare nusser hvis han har snus under leppa, ellers er klining greit.. Elsker å slikke under overleppa hans rett etter at han har tatt ut snusen, det er deilig! Men jeg takler ikke General, det smaker og lukter dritt! RL, Ettan og Kronan er favorittene.
¤flicka¤ Skrevet 23. september 2007 #13 Skrevet 23. september 2007 Snus er en soleklar showstopper, for å si det sånn
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #14 Skrevet 23. september 2007 Forstår selvfølgelig godt at klining og snus utgår. Men er det turn-off generelt å bruke snus ? Jeg for min del synes det er turn-off når damer røyker.
Gjest Pax Skrevet 23. september 2007 #15 Skrevet 23. september 2007 Jeg blir litt tent av fyrer som snuser, jeg. Tror det har noe med at jeg som tenåring var superforelska i en fyr som snuste.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 23. september 2007 #16 Skrevet 23. september 2007 Hvor turn-off er dette på damer? Fullstendig 100 % turn-off. Jeg snakker kun for meg selv (det må man jo opplyse om på KG, ellers får man høre "nei, alle er ikke slik"), og takler ikke røyk og snus.
Gjest Frøken Titt Skrevet 23. september 2007 #18 Skrevet 23. september 2007 Det er ikke turn-off, så lenge han ikke har dette i overleppa under sexen, middagen, osv. Men det blir veldig turn-off når folk ikke klarer å spytte ut snusen, og i stedet la heile driden rennå ud og nedåver tennå. :love:
Trillrund Skrevet 23. september 2007 #19 Skrevet 23. september 2007 Snus burde vært like forbudt som røyk! Jeg synes snus lukter verre enn røyk og får nesten brekninger hvis noen nær meg åpner en snuseske. De som snuser tar ikke hensyn til andre, de tror at ingen blir berørt, men tro meg, kan jeg så går jeg!
Gjest *Mim* Skrevet 23. september 2007 #20 Skrevet 23. september 2007 Snus har aboslutt ingenting å si for meg. Jeg kliner ikke med mannfolk med snusen inne, like lite som når han spiser. Røyk derimot! Garantert turnoff for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå