Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg har lagt merke til en ting, og det er at jeg kun er inne på slike diskusjonsforum etter å ha blitt dumpet. Etter å ha kommet meg opp igjen etter det emosjonelle krakket det er å ikke være ønsket av noen man elsker, har jeg sluttet å legge inn og lese innlegg på forum. Sist gang jeg ble dumpet (ca 7 år siden) og det meste var et helvete skrev jeg mange og lange innlegg på et slikt forum. Det var det samme om det gjaldt trening, sex, samliv, kjærlighetssorg eller hva det var. Den neste gangen jeg ble dumpet var for 3 mnd siden. Etter det har jeg lagt inn mange innlegg på dette og andre nettsteder, også denne gangen om mange forskjellige temaer: Biler, aksjer, sex, samliv, valutahandel, politikk etc. Ting er jo også et helvete nå også selvfølgelig selv om jeg føler at jeg takler det bedre denne gangen. Ingen lyst til å være sosial, ikke lyst på mat, vil bare trene og surfe på nettet og legge inn innlegg på forum. Andre som har det slik ? Det er vel ikke korrekt å anta at de fleste som legger inn innlegg her er midlertidig underernærte emosjonelle vrak ?
Gjest Elfrida Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jeg tror ikke vi alle er nydumpa her nei, mange er nok bare glad i å diskutere smått og stort. Men akkurat i samlivssforumet (og noen andre) så blir det litt spesielt, det er ikke så spennende å legge inn et innlegg som sier 'hei, jeg skulle bare nevne at jeg og typen har det skikkelig bra sammen, jeg har ingenting å klage på'. Det blir mer fokus på problemer og ting som ikke fungerer. Og så tror jeg mange kan ha godt av å skrive av seg vanskelige ting, og få tilbakemeldinger fra andre utenforstående. I ditt tilfelle kan det virke som du i tillegg trenger å ha noe annet å tenke på innimellom - det er helt forståelig.
Julianne Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Tror mange bruker forum som en emosjonell søppelkasse når de er frustrert, står i dillemma eller ting butter i mot. Selv bruker jeg forum når jeg ønsker en liten time-out fra det jeg holder på med, når jeg er sliten, eller for å se om det er interessante diskusjoner jeg kan hive meg med i for moroskyld.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Når livet føles fryktelig tungt virker Kvinneguiden smertestillende og beroligende.
Gjest Observatør Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Det vi har masser av her, er kvinner som skryter sitt forhold og sin partner opp i skyene, men som forsvinner helt når forholdet har kollapset.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 - Man har vel mer behov for å få litt trøst og støtte når verden går en imot, enn omvendt. Som feks venninner som finner seg ny flamme, man hører ikke et ord før det går skeis......
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Det trenger vel ikke være mer komplisert enn for eksempel på supportlinja til Telenor. Ingen ringer inn for å fortelle at de er veldig fornøyd med tjenesten. Ved problemer gløder telefonen.. (Må legge til at jeg ikke jobber der, eller sympatiserer med firmaet, ville bare illustrere ett poeng.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå