Gjest Evening Princess Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Kremt.... La oss si at du har en venninne som har vært på kne etter en TYPE i 5 år - hver gang hun ser han får hun hjertebank. Hun er ikke den mest frambusende personen, så hun tør ikke å be han på date. De har felles venner og møtes jevnlig på fest, han viser ikke annen interesse enn vennskap, han ber henne ikke ut, men han flørter helt klart med henne! men det blir ikke noe mer enn det... Årene går, ingenting skjer mellom han og din venninne. du veit at hun tenker på han jevnlig, men hun gidder ikke å sitte å vente heller, så hun treffer andre menn... En dag møter din venninne en FYR som legger seg etter henne med en gang... og venninna di liker denne fyren, og lar seg rive med, og de begynner å date Plutselig blir det antydning til trekantdrama! - Etter en endt fest ringer plutselig TYPEN! Og venninna di tenker: Endelig! Men venninna di forteller at hun dro hjem TYPEN den natta, det ble ikke sex, men kosing og småprating. TYPEN gjør det klart at han ikke vil ha noe forhold, men vil ha henne som fucking friend! venninna di blir både skuffa og litt sjokkert. Venninna di forteller videre at han som jobba og tjener fett med penger, ikke sponsa taxituren for at hun skulle komme (hun som er fattig student) han tok ikke imot henne, type sitte litt i sofaen og prate, nei, han reiv av seg klærne sine idet hun kom og la seg i senga, hvorpå han ber henne hente to glass med vann. Det endte med at venninna di stakk etter noen timer, for hun følte seg ubekvem over den rare måten han behandlet henne på (Litt farga også av tidligere vonde opplevelser) men hun hadde jo vært keen på han i 5 år, så hun sa at om han ville, så kunne han kontakte henne for en kaffe.... Hun fortsetter å date FYREN, en bra fyr, som liker å prate, date, kose og nusse, venninna di blir forelska og de blir sammen. men hvorfor klarer ikke venninna di å glemme TYPEN? Litt vanskelig også fordi de møtes på fest i ny og ne. En kveld kommer hun fortvilet til deg, og forteller at hun ikke klarer å glemme TYPEN, selv om han ikke tok kontakt igjen - hun lurer på om det var henne som gjorde noe feil, hun har hele tiden tenkt at det var han som ødela for videre kontakt, men alt har jo to sider... Hva sier du til venninna di?? venninna di som er sammen med FYREN, men som ikke klarer å glemme TYPEN!?
Rosalie Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Jeg sier til venninna at hun får slutte å leke med fyren, gjøre det slutt og gi han mulighet til å finne seg ei jente som faktisk er interessert i han - ikke en annen.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 TYPEN har sagt han ikke vil ha noe mer enn sex, mens hun er forelska i ham. Det kommer ikke til å ende bra for henne. Hun må holde seg unna ham. FYREN har de rette intensjonene, som gjør at det kan bli et bra forhold, MEN hun har tydeligvis ikke de rette følelsene for ham, så hun ender faktisk opp med å bruke ham. Hun bør faktisk holde seg unna ham også, stakkars fyr!
Gjest Evening Princess Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 TYPEN har sagt han ikke vil ha noe mer enn sex, mens hun er forelska i ham. Det kommer ikke til å ende bra for henne. Hun må holde seg unna ham. FYREN har de rette intensjonene, som gjør at det kan bli et bra forhold, MEN hun har tydeligvis ikke de rette følelsene for ham, så hun ender faktisk opp med å bruke ham. Hun bør faktisk holde seg unna ham også, stakkars fyr! Men det er jo ikke slik at denne venninnen ikke er forelsket i sin nåværende kjæreste, hun sier at hun har det bra i forholdet, at han er en fantastisk kjæreste, de har et sunt og likeverdig forhold... men allikevel klarer hun ikke å glemme TYPEN...Hvorfor? Hva skal hun gjøre for å glemme?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 Jo, hun klarer å glemme Typen. Det går godt an å være forelsket i noen i flere år, men hvis det virkelig blir et forhold, og Typen behandler henne som dritt, så går forelskelsen over på et blunk. Jeg vet det - jeg har prøvd. Så derfor vil jeg tro at hun blir mer og mer forelsket i Fyren, og glemmer Typen ganske raskt.
Gjest s0l Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 At TYPEN er en DRITT burde denne venninnen forstå med en gang hun kom inn til ham. Stakkars FYR.
Gjest Kvinne 32 Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Men det er jo ikke slik at denne venninnen ikke er forelsket i sin nåværende kjæreste, hun sier at hun har det bra i forholdet, at han er en fantastisk kjæreste, de har et sunt og likeverdig forhold... men allikevel klarer hun ikke å glemme TYPEN...Hvorfor? Hva skal hun gjøre for å glemme? Hvorfor må du på død å liv glemme ham? Er det ikke bedre å huske at typen brukte deg som en oppblåsbar knulledukke og du henger med tunga fremdeles? Er du forelsket i FYR så har du jo fått det du ville. Om du glemmer eller husker typen er vel ett faens fett? Men du høres ikke ut som noen god kjæreste for FYR, bare så det er nevnt.
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Veldig vanskelig denne gitt. Jeg tror du og FYR bør jobbe med forholdet deres, kanskje vil du da få sterkere følelser for ham etterhvert, og kanskje glemme TYPEN. Ikke lett da... Kanskje er du en dårlig kjæreste for FYR nå, men du behandler ham jo ikke som dritt. Det gjorde nemlig TYPEN med deg. Sikkert subjektivt fra meg dette, men jeg synes ikke TYPEN fortjener deg. Han har jo fått sjansen til et seriøst forhold men avsto fra det. Da har han tydeligvis ingen følelser for deg, og jeg tror det er mindre sjanse for at han blir glad i deg enn at du blir glad/forelsket i FYR. Tok du han?? La heller TYPEN sitte hjemme og dra'n, han fortjener ikke noe bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå