Gjest milkyway Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Som sikkert mange andre mannfolk, har ikke kjæresten min vokst helt ifra de guttetingene, og spider-man er helten her i gården Tilfeldigvis så er jeg glad i å male, og enda mer tilfeldig så liker han kunsten min og vil at jeg skal lage bilde av spider-man og han svarte "kompisen" venom. Har fått tre avlange lerreter, så jeg skal lage de på hver sin side, og et spindelsvev i midten, så ideen er på plass. Tror han kommer til å bli glad! Men så trenger jeg hjelp til en bitteliten ting. Han spiller gitar, og pleier avogtil å "blande" meg inn i sangene og synge fine ting så jeg smelter helt. Urettferdig at han ikke kan få noe tilbake, ja? Så hjelp meg med å være kreative og hvor i alle dager noe følelsesmessig kliss kan "gjemmes" inn i dette tredelte bildet, så han nesten må lete litt, og plutselig ser han det og blir glad :-D Jeg har bare sånn halvveis tanker om det, men ikke hele greia i boks, så help mi!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Som sikkert mange andre mannfolk, har ikke kjæresten min vokst helt ifra de guttetingene, og spider-man er helten her i gården Tilfeldigvis så er jeg glad i å male, og enda mer tilfeldig så liker han kunsten min og vil at jeg skal lage bilde av spider-man og han svarte "kompisen" venom. Har fått tre avlange lerreter, så jeg skal lage de på hver sin side, og et spindelsvev i midten, så ideen er på plass. Tror han kommer til å bli glad! Men så trenger jeg hjelp til en bitteliten ting. Han spiller gitar, og pleier avogtil å "blande" meg inn i sangene og synge fine ting så jeg smelter helt. Urettferdig at han ikke kan få noe tilbake, ja? Så hjelp meg med å være kreative og hvor i alle dager noe følelsesmessig kliss kan "gjemmes" inn i dette tredelte bildet, så han nesten må lete litt, og plutselig ser han det og blir glad :-D Jeg har bare sånn halvveis tanker om det, men ikke hele greia i boks, så help mi!
Gjest gjest2 Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Som sikkert mange andre mannfolk, har ikke kjæresten min vokst helt ifra de guttetingene, og spider-man er helten her i gården Tilfeldigvis så er jeg glad i å male, og enda mer tilfeldig så liker han kunsten min og vil at jeg skal lage bilde av spider-man og han svarte "kompisen" venom. Har fått tre avlange lerreter, så jeg skal lage de på hver sin side, og et spindelsvev i midten, så ideen er på plass. Tror han kommer til å bli glad! Men så trenger jeg hjelp til en bitteliten ting. Han spiller gitar, og pleier avogtil å "blande" meg inn i sangene og synge fine ting så jeg smelter helt. Urettferdig at han ikke kan få noe tilbake, ja? Så hjelp meg med å være kreative og hvor i alle dager noe følelsesmessig kliss kan "gjemmes" inn i dette tredelte bildet, så han nesten må lete litt, og plutselig ser han det og blir glad :-D Jeg har bare sånn halvveis tanker om det, men ikke hele greia i boks, så help mi! Hva med å halvveis skjule 2 hjerter bundet sammen bak spindelvevet? Vevet holder hjertene sammen var tanken
Gjest milkyway Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 Øy, den var ikke dårlig :-D Nå begynner jeg og nærme meg halvveis, og synes nesten at hele drakta til spiderman (alle detaljene) bør være tegn på hva jeg synes om han, at jeg gidder Mulig jeg heller gjør noen av "firkantene" i spindelsvevet om til hjerter eller noe sånt, så blir det iallfall gjemt! Puh! hurtigmaling er stress, men en klarer ikke å slutte når en gleder seg til å gi det vekk :-D
Gjest milkyway Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 ble ingen tid til kliss på bildet bortsett fra masse sticky spiderwebs, men etter reaksjonen hans å dømme, ble han veldig fornøyd :-D Hva gjorde han? Vel, vi stakk hen på hjørnet hvor det var akustisk søndag. Så stikker han opp på scenen, og sier at denne sangen er til den nydeligste søteste jenta her, som er min. Har skrevet den selv og den handler om hvor fin du er! ÅÅÅÅÅÅÅÅåååhoi! Hva er det for noe bra jeg har funnet meg? Det er det fineste noen har noensinne gjort for meg, jeg fatter ikke det er mulig! Drit i blomster og dyre middager og alt det der, dette overgikk alt i hele verden. Smelt og smask. Jeg er helt koko! :-D
Gjest vimselot Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Et klepter? Det lar seg lett gjemme...bare han ikke får det i halsen. Når han spiser... Ellers er et gavekort, hvis han ikke har alt av gitar nå da.... Du vet vel best selv, du.
Fresi Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 ble ingen tid til kliss på bildet bortsett fra masse sticky spiderwebs, men etter reaksjonen hans å dømme, ble han veldig fornøyd :-D Hva gjorde han? Vel, vi stakk hen på hjørnet hvor det var akustisk søndag. Så stikker han opp på scenen, og sier at denne sangen er til den nydeligste søteste jenta her, som er min. Har skrevet den selv og den handler om hvor fin du er! ÅÅÅÅÅÅÅÅåååhoi! Hva er det for noe bra jeg har funnet meg? Det er det fineste noen har noensinne gjort for meg, jeg fatter ikke det er mulig! Drit i blomster og dyre middager og alt det der, dette overgikk alt i hele verden. Smelt og smask. Jeg er helt koko! :-D :rødme: Jeg må si jeg er veldig glad i blomster og dyre middager, men jeg er helt enig med deg, dette overgår alt i hele verden Tror du rett og slett har funnet deg en veldig bra fyr som er veldig forelsket! Så bra!
Gjest milkyway Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Jeg er verdens heldigste jente! :-D Iallfall oppe i hodet mitt er jeg det, og da er det lov å si slike arrogante ting som det Vet vi har bare vært sammen under en måned (har jo kjent han over to år, og vi "dreiv på" non uker før vi offisielt ble sammen) men jeg føler jeg virkelig har funnet rette personen.. Vi har jo vært sammen siden dag en vi begynte med disse følelsesgreiene, med unntak av 4 dager, og de var et helvete! Vi vil bare være sammen hele tiden. Fy, jeg skulle bare blåst i og dratt hjem og spist nå, jeg vil heller ligge ved siden av han utsultet enn å være hjemme og mett! Shit, jeg blir helt gal av han jo! :-D
Gjest milkyway Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Det er jo sant.. Jeg er en veldig tullete og useriøs person, men dette er noe av det jeg ser mest seriøst på.. Han sa her om dagen "Nå må du bare unnskylde hvis jeg sier ting jeg ikke bør, siden jeg har drukket litt, men det hadde vært så fett om vi to bodde sammen og var sammen hele tiden!" Vanligvis hadde jeg blitt skremt av noe sånt etter så kort tid, men ikke nå, ikke med han. Har aldri vært mer sikker på følelsene mine i hele mitt liv, og jeg har bare så lyst å si det til han, men tør ikke! Har brent meg så utrolig masse før på det der, gi hele meg selv vekk til noen, også går det rett i dass. Det var egentlig det jeg ville gjøre på bildet, gjemme inn ordene "Jeg elsker deg" for jeg vet det er det jeg føler, men fy for en pingle jeg er. Jeg tror jeg må legge meg inn snart hvis jeg får sterkere følelser for han enn de jeg har nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå