Gjest Lovedør Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hei, jenter! Hvordan koker man bacon? Samme hvor lenge jeg koker den, får jeg den ikke så sprø og god som svigermor. Hun nekter å gi meg hemmeligheten, bare smiler og ler av meg. Kan dere hjelpe meg?
Zero Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Fnis. Jeg tror det hjelper å la dem ligge ute på terrassen og tørke litt etterpå!
Gjest Kristin_ Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Jeg bruker hårføner Funker fint
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Prøv med litt eddik i kokevannet! Blir aldri stivt kun med eddik, må ha oppi poteter og sukker for å få stivelse. Ca en kilo sukker og en sekk med poteter. ps. Du trenger ikke å skrelle potetene.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Så mye styr bare for å koke baconet? Jeg mistenker at dere tuller med meg. Akkurat som svigermor gjør.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Så mye styr bare for å koke baconet? Det tar tid å lage skikkelig mat da, er nok det svigtermoren din tenker på.
Gjest Kristin_ Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Så mye styr bare for å koke baconet? Jeg mistenker at dere tuller med meg. Akkurat som svigermor gjør. Får ikke brukere lov å trolle litt også da? Anders Viestad mener at sånne små "skibrennere" funker fint for å få baconet sprøtt, prøv det du
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Strykejern og stivelse på boks gjør skikkelig susen
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Hva med å rett og slett bare steke det isteden ? Eventuelt bare utsette det for store mengder gammastråling fra radioaktivt kobolt-60.. (kobolt-60 er relativt sjeldent, så jeg hadde holdt meg til første metode)
Ruth Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Merkelig. Jeg koker det samtidig med at jeg steker spagettien. Funker hver gang. Har du prøvd å koke det i melk?
Little sister Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Kansje du skulle prøve gelatin i kokevannet?
NullHull Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Hei, jenter! Hvordan koker man bacon? Samme hvor lenge jeg koker den, får jeg den ikke så sprø og god som svigermor. Hun nekter å gi meg hemmeligheten, bare smiler og ler av meg. Kan dere hjelpe meg? Sikker på at hun ikke bruker frityrkoker, da? Mmmm, frityrstekt bacon , sunt, godt og enkelt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå