Gjest Gjest_Sophie_* Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hei! Jeg er ei jente som bor på studentbolig med hybler som deler kjøkken. Det er nylig flyttet inn en mann som virker veldig interessert i meg. Han kommer veldig nær meg når vi snakker sammen og han prøver alltid å røre ved meg på en eller annen måte. Jeg merker det på måten han ser på meg og at han stadig finner på unnskyldninger for å være i samme rom som meg. Jeg ønsker ikke denne oppmerksomheten og trekker meg unna når han er der. Men jeg må jo kunne oppholde meg på mitt eget kjøkken. Siden han ikke har sagt noe konkret om sine følelser enda, føler jeg at det blir dumt å bringe det opp. Hva kan jeg gjøre for å få ham til å forstå at jeg ikke er interessert? Takknemlig for forslag. Hilsen Sophie
Wildy Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Om du ikke vil ta deg opp meg ham finnes det jo rikelig med andre måter å fjerne intressen på. Klipp tånegler ved kjøkkenbordet, la det ligge igjen menstruser på badet, ha med menn hjem og ha høylydt sex, isfront, koke kaninen hans osv osv....
Gjest gjest*mann Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Om du ikke vil ta deg opp meg ham finnes det jo rikelig med andre måter å fjerne intressen på. Klipp tånegler ved kjøkkenbordet, la det ligge igjen menstruser på badet, ha med menn hjem og ha høylydt sex, isfront, koke kaninen hans osv osv.... Hmm....mange gode tips - men....høylytt sex??? Ukens oppgave, finn en mann som ikke tenner på høylytt sex da? Det vil virke mot sin hensikt, tro meg! Hva i all verdens slags bilder tror du virrer rundt i hodet på den stakkars mannen hvis han hører stønne/hyle-lyder fra dama han begjærer? Nei - kok kaninen!
SnillMito Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Enn så ukomfortabelt det vil være, er den mest effektive måten å si det til ham, på en måte som ikke kan mistforståes. Ta gjerne leksen om at du "bare vil være venner", om det vil gjøre det lettere.
Mann 42 Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Si det til ham. Bli enig med deg selv hva du føler mht at han alltid tar på deg, søker nærhet etc, og si det til ham. På en pen måte. F.eks "Jeg liker ikke at du skal ta på meg hele tida. Jeg er ikke interessert i noe forhold eller noe, og jeg syns det er ubehagelig at du oppfører deg som om du var på sjekkern hver gang jeg er på kjøkkenet. Slutt med det ellers knuser jeg trynet ditt." Den siste kan du droppe hvis du ikke syns at du kan backe det.
Wildy Skrevet 23. september 2007 #6 Skrevet 23. september 2007 Hmm....mange gode tips - men....høylytt sex??? Ukens oppgave, finn en mann som ikke tenner på høylytt sex da? Det vil virke mot sin hensikt, tro meg! Hva i all verdens slags bilder tror du virrer rundt i hodet på den stakkars mannen hvis han hører stønne/hyle-lyder fra dama han begjærer? Nei - kok kaninen! Okay, ser den da. For Men vi er ihvertfall enige om at det å koke kaninen funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå