Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ser rett og slett vonde ut å gå på (dessuten var de ikke pene, nei) .

Skrevet

Forferdelige!

Dessuten så de ut til å være lette å tippe bakover på

Skrevet

De var ikke pene, og de må være farlige å gå med.

Skrevet

Godt eksempel på når klesdesignere går litt for langt inn i kunstaspektet i klesdesign og faller helt bort fra det rent praktiske aspektet ;) Syns ideen var morsom jeg. At det er klin umulig å gå på sånt skal du få meg til å tro :)

Skrevet

De minner meg utrolig mye om sånne rare gamle kinesiske sko som kvinner gikk med, de kunne ikke løpe i dem og måtte gå med dem så de ikke skulle løpe fra ektemannen eller noe :fnise:

Skrevet

Der var jo føttene knyttet slik at de ble misformet også, sånn at det skulle se ut som de kom fra en fin familie og aldri trengte å jobbe (og derfor kunne vansires). Estetikk har jeg bare gitt opp å forstå meg på :P

Skrevet

Nei, de ser ikke behagelige ut! Det så jo helt malplasert ut! :skratte:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Som om ikke høye hæler var vanskelig nok å gå på fra før av :ironi:

Skrevet
Der var jo føttene knyttet slik at de ble misformet også, sånn at det skulle se ut som de kom fra en fin familie og aldri trengte å jobbe (og derfor kunne vansires). Estetikk har jeg bare gitt opp å forstå meg på :P

Tenkte ikke på snørte føtter nå nei, men en annen type sko! orker ikke lete dem opp nå, kanskje i morgen for nå er det kveld

Skrevet

Hehe, går fint. Jeg trodde ikke snørte føtter hadde spesialsko uansett, men jeg synes det er helt utrolig at de vansiret jentebarn for å vise at de (tilsynelatende) ikke trengte arbeidskraften deres og derfor ikke trengte verken å gå eller løpe =S

Skrevet

Synes de var lekre. Og kommer kanskje til a handle! Men de kommer nok ikke til Oslo.

Skrevet

Syns faktisk dei såg litt kule ut, men på grunn av at dei nok er temmeleg ubehagelege så blir dei ikkje kjøpt :ler:

Skrevet

Hm skjønner ikke helt hvordan man kan gå på de uten å tippe bakover.. syns heller ikke de var så fantastisk fine :/

Skrevet

Synes de ser både ekstremt ubehagelige ut og utrolig stygge.

Fra den engelske linken:

"Jacobs himself described his new collection as "the emperor's new clothes.""

Det burde kanskje være en liten tankevekker når designeren faktisk sier det selv, men allikevel så vedder jeg på at folk kommer til å kjøpe de.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...