Barbie Skrevet 3. april 2003 #1 Del Skrevet 3. april 2003 Noen som vet? Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. april 2003 #2 Del Skrevet 3. april 2003 I dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 3. april 2003 #3 Del Skrevet 3. april 2003 IDAG!! :D ...musikk og fanfare her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. april 2003 #4 Del Skrevet 3. april 2003 I løpet av neste uke tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 3. april 2003 Er det noen som har fått den alt :o Huff,jeg er så spent..... Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 3. april 2003 #6 Del Skrevet 3. april 2003 Det er ikke hver dag jeg går med spente skritt til postkassa, men i disse dager er jeg litt mer "ivrig" enn vanlig Jeg venter i spenning...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 3. april 2003 #7 Del Skrevet 3. april 2003 Vi som allerede har fått den, bor på Vestlandet- tydeligvis går det litt raskere her i provinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. april 2003 #8 Del Skrevet 4. april 2003 Den kom til meg i dag. Jeg kjente hjerte slo ganske kraftig da jeg åpnet det. Heldigvis så gikk det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. april 2003 #9 Del Skrevet 4. april 2003 Vi fikk rettledningen i går - med beskjed om at selve selvangivelsen kommer i løpet av april. Det er Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 4. april 2003 #10 Del Skrevet 4. april 2003 Vi fikk den i dag, både jeg og mannen min Vet ikke hvilken fot jeg skal stå på, jeg er så glad, så glad!! Stakkars mannen min, han er ikke fullt så glad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. april 2003 #11 Del Skrevet 4. april 2003 Fikk den i går. Bor i Bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. april 2003 #12 Del Skrevet 4. april 2003 I dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 4. april 2003 #13 Del Skrevet 4. april 2003 Selvangivelsen kommer fra 3. til 10. april avhengig av hvor i landet du bor. Folk i Oslo selvangivelsen sent i år, nærmere 10. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 4. april 2003 #14 Del Skrevet 4. april 2003 Fikk den i dag :x :x :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. april 2003 #15 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg fikk min i dag, tallene stemmer og jeg fikk tilbake en pen sum penger, men så har jeg også en flink regnskapsfører som jeg kan stole på 100%. Husk at dere kan levere selvangivelsen på www.skatteetaten.no Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 4. april 2003 #16 Del Skrevet 4. april 2003 Bor i Trondheim og fikk min i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. april 2003 #17 Del Skrevet 4. april 2003 Fikk min i går... Min første selvangivelse, føler meg litt voksen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå