Gjest Elastica Skrevet 22. september 2007 #1 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg fikk dessverre bare med meg slutten av "Skal vi danse" - men er bare nødt til å si en ting: Espen Esther og Ingrid Beate fortjener hvertfall ti poeng for paljett-buksedrakten til Espen Esther. Fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mona krutt Skrevet 22. september 2007 #2 Del Skrevet 22. september 2007 Ja den var berre lækker den jumpsuiten. Kan ikke si det samme om Jostein Pedersens danseferdigheter. -En ulenkelig skapning totalt uten rytmesans, spør du meg. Ellers grei nok tidtrøyte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 22. september 2007 #3 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg fikk ikke dette med meg Jeg hadde planer om å se på "Skal vi danse", men bestemte meg for å drikke en flaske Plumbo i stedet for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 22. september 2007 #4 Del Skrevet 22. september 2007 Huff, jeg håper nesten at Espen Esther ryker ut først, for det der var ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s0l Skrevet 23. september 2007 #5 Del Skrevet 23. september 2007 Huff, jeg håper nesten at Espen Esther ryker ut først, for det der var ikke bra. Må nesten si meg enig... Drakten var lite kledelig, og han/hun er aaalt for opptatt av å gjøre et stort nummer ut av sin transseksualitet eller hva det nå heter. Det verste er nesten at han/hun tror han/hun er morsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #6 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg elsker å se på "Skal vi danse", og i år tror jeg det skal bli ekstra morsomt. Det var så mange utrolig flotte deltakere denne gangen, og det skal bli morsomt å følge dem videre. Men ett par unntak var det: Jostein Pedersen, (årets "Blomster-Finn"/Steffen Tangstad...), har ikke så veldig mye på et dansegulv å gjøre, men innlevelse og sjarm i massevis, gjør at han kommer til å gå videre. Dag-Otto Lauritsen, også innlevelse og sjarm i massevis, men har i tillegg dommernes gunst (ja, jeg synes han var sjarmerende, men også at han fikk ufortjent høye karakterer), så han kommer også videre. Og så er det Espen-Ester da... beklager, men h*n ble for usjarmerende for meg, det blir for selvhøytidelig. g reaksjonen da dommerne påpekte at de savnet en mer markert rollefordeling...? "Å sier du det" i et så syrlig tonefall, at en skulle trodd at h*n aspirerte til jobben som sitron. Her har TV2 gjort en dårlig jobb! Enten kunne de gitt Espen-Ester en mannlig dansepartner som kunne vært den dominante uansett om Espen-Ester var "Espen" eller "Ester". Dans trenger en dominant, og var det noe Espen-Ester ikke var, så var det nettopp det! (Se på armbevegelsene så ser dere hva jeg mener. Det ser ut som om h*n vifter bort en flue, ikke som om h*n danser cha-cha-cha...) Eller de kunne bedt om at h*n dukket opp i herrekorstymet, og at h*n er mest Espen, eller i alle fall later som på dansegulvet. For jeg tror faktisk h*n kan danse, h*n får bare ikke bevist det så lenge h*n skal være både Espen og Ester på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 23. september 2007 #7 Del Skrevet 23. september 2007 Jostein Pedersen var genial. Lo så tårene trillet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 23. september 2007 #8 Del Skrevet 23. september 2007 Når jeg ser på deltakerne, er det tydelig at tv2 går etter en opplagt mal. Forskjellige deltakere fyller de samme rollene. Mona Grudt som den opplagte pene favoritten fra første stund. Aner vi en liten Kathrine Moholt her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 23. september 2007 #9 Del Skrevet 23. september 2007 Hun country-damen kunne jo også passere som årets pene. Men hun blir kanskje mer som Trude Mostue? Pen, men ikke flink nok (enda)? Synes foresten sangerne hørtes bedre ut i år enn de to foregående årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 23. september 2007 #10 Del Skrevet 23. september 2007 Hun country-damen kunne jo også passere som årets pene. Men hun blir kanskje mer som Trude Mostue? Pen, men ikke flink nok (enda)? Synes foresten sangerne hørtes bedre ut i år enn de to foregående årene. Fikk ikke med meg henne. Hvem var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. september 2007 #11 Del Skrevet 23. september 2007 Fikk ikke med meg henne. Hvem var det? Vedvik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 23. september 2007 #12 Del Skrevet 23. september 2007 Country-damen heter Liv Marit Wedvik, og ser sånn ut: http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/144062/9.jpg Danser med Asmund Grinaker, han som Susann Goksør danset med i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 23. september 2007 #13 Del Skrevet 23. september 2007 Noen som vet om dette går i reprise en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 23. september 2007 #14 Del Skrevet 23. september 2007 Noen som vet om dette går i reprise en dag? Reprise i dag, søndag, kl. 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 23. september 2007 #15 Del Skrevet 23. september 2007 Reprise i dag, søndag, kl. 16. takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. september 2007 #16 Del Skrevet 23. september 2007 Er her for å irritere Gratulerer, jeg kjenner jeg ble litt irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. september 2007 #17 Del Skrevet 24. september 2007 synes han tshawe er en topp fyr jeg.. danse kunne han og, og det i tillegg til en god dose sjarm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. september 2007 #18 Del Skrevet 24. september 2007 Og så er det Espen-Ester da... beklager, men h*n ble for usjarmerende for meg, det blir for selvhøytidelig. g reaksjonen da dommerne påpekte at de savnet en mer markert rollefordeling...? "Å sier du det" i et så syrlig tonefall, at en skulle trodd at h*n aspirerte til jobben som sitron. Her har TV2 gjort en dårlig jobb! Enten kunne de gitt Espen-Ester en mannlig dansepartner som kunne vært den dominante uansett om Espen-Ester var "Espen" eller "Ester". Dans trenger en dominant, og var det noe Espen-Ester ikke var, så var det nettopp det! (Se på armbevegelsene så ser dere hva jeg mener. Det ser ut som om h*n vifter bort en flue, ikke som om h*n danser cha-cha-cha...) Eller de kunne bedt om at h*n dukket opp i herrekorstymet, og at h*n er mest Espen, eller i alle fall later som på dansegulvet. For jeg tror faktisk h*n kan danse, h*n får bare ikke bevist det så lenge h*n skal være både Espen og Ester på en gang. Faktisk så er jeg helt enig i dette. Men jeg mistenker at dette er "oj så tolerante vi er i dag da" tankegang og dessverre så går den tolerante tankegangen utover stilen og innholdet i programmet. Jeg hadde også synes det var bedre at Espen-Ester fikk en mannlig dansepartner og alle de kjolene han/hun kunne drømme om og en dansepartner som fører. Nå virket det som om det var to konkurrenter i glitter og fjas på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 24. september 2007 #19 Del Skrevet 24. september 2007 Hadde ikke helt sansen for dansingen til "hin" jeg heller. Pardans er tross alt en sitausjon der man "velger" en rolle -fører eller bli ført. Ikke en sitausjon der noen av oss får vist hele vår maskulinitet eller feminitiet. Selv er jeg 100% kvinne, men har da likevel klart å danse som mann i pardans mange ganger. Så jeg forstår ikke riktig hvorfor det skulle være så vanskelig for Espen-Ester å gjøre det sammen. Ellers likte jeg Tshawe veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #20 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg hadde også synes det var bedre at Espen-Ester fikk en mannlig dansepartner og alle de kjolene han/hun kunne drømme om og en dansepartner som fører. Nå virket det som om det var to konkurrenter i glitter og fjas på gulvet. Jeg tror kanskje det ikke er så mange manlige danselærere som vil ha Espen Ester Pirelli som dansepartner Skjønner ikke hvorfor Espen ikke kan velge å være mann når han danser med ei dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå