Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Hvor temper dere? Har aldri gjort dette før. Er det viktig å gjøre det om morgenen til samme tid?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Hvordan ser man da at man har hatt el? Hvor mye går temperaturen opp?
Pludre Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hei Tempen stiger litt når man har eggløsning, ta en titt på denne siden, den er kjempefin og lettlest. http://www.pernille.info/bbt.htm Lykke til !!
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Temper i munnen. Måler i 7-8 tiden, og sover videre. Men i perioder med elendig søvn tar jeg det jeg får av temper, og supplerer med EL tester og sekretinfo. Etter 3-4 års trening med dette (bruker det som prevensjon) så har jeg såpass grei oversikt at jeg vet hva som påvirker hvordan. For meg er det sånn omtrent dette, alkohol = litt opp, paracet = litt ned, dårlig søvn (under 3 timer sammenhengende) = lite utslag, våkner for sent = mye utslag. Men det er noe som varierer enorm fra person til person, så du får bare prøve deg frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå