Gjest MissSunshine Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Typen min får bestandig lo på tissen,tiltross for at han har ny boxer og bare brukt den noen timer etter dusj. Er det vanlig? Han har flere forskjellige boxere,ingen av de hjeper. Syns det er litt ekkelt når jeg skal suge han,så jeg må alltid be han gå og vaske seg på om igjen..
caso Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Typen min får bestandig lo på tissen,tiltross for at han har ny boxer og bare brukt den noen timer etter dusj. Er det vanlig? Han har flere forskjellige boxere,ingen av de hjeper. Syns det er litt ekkelt når jeg skal suge han,så jeg må alltid be han gå og vaske seg på om igjen.. Fordi han ikke tørker av tissen godt nok når tisser. Det hjelper skal du se, lo kommer av fukt.
Gjest Chrizzy Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Kanskje forhuden ikke dekker hodet?
Årets gjøk Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Typen min får bestandig lo på tissen,tiltross for at han har ny boxer og bare brukt den noen timer etter dusj. Er det vanlig? Han har flere forskjellige boxere,ingen av de hjeper. Syns det er litt ekkelt når jeg skal suge han,så jeg må alltid be han gå og vaske seg på om igjen.. Det er jo når boksern er ny at den loer. Be han bruke gamle hullete og utvaska boksere, så slipper du nok dette "problemet".
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Typen min får bestandig lo på tissen,tiltross for at han har ny boxer og bare brukt den noen timer etter dusj. Er det vanlig? Han har flere forskjellige boxere,ingen av de hjeper. Syns det er litt ekkelt når jeg skal suge han,så jeg må alltid be han gå og vaske seg på om igjen.. Æsj...! For en urenslig fyr!
Gjest Moromann Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Lo kommer av fukt...????? Jeg har alltid trodd at edderkopper kommer av fukt. Men det gjelder kanskje bare kjellerrom..
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Kanskje han er så opphisset på deg så ofte at det renner precum av den så loen fester seg
Transe Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 La han gjøre som meg. Jeg bruker jentetruser.
Gjest Gjest_Nigal_* Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Lo kommer ikke fukt. Lo kommer av fiber. Fiber kommer fra undertøy som loer. Be ham kjøpe boxere av silke eller kunststoff. Ikke de hjemmestrikke ull-underbuksene han går med nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå