Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere kanskje ser så har jeg to spørsmål? Jeg var inne å tok en utskraping for to dager siden og det står jo at man bør vente til man får mensen igjen før man blir gravid. Men hva om jeg blir gravid før jeg får mensen? Jeg kommer ikke til å bruke prevansjon nå, så det kan jo skje..

OG! Hvor får dere tak i de billige graviditetstestene, de stripsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en SA fikk jeg beskjed på sykehuset at vi ikke skulle prøve igjen før etter to menstruasjoner.

Var ganske sliten og opprørt så jeg spurte ikke om hvorfor, men regner med det er en god grunn til at de sier det.

Vi valgte å vente med å prøve

Gjest Gjest_angelou_*
Skrevet

Vi fikk beskjed om å vente en mens med å prøve igjen, men brukte ikke noen annen form for prevensjon den måneden jeg venta på å få tilbake mensen. Ble ikke gravid likevel den måneden, så det var ikke noe problem :sjenert: Men måneden etterpå derimot :)

Skrevet

Noen mener visst at slimhinnene skal "komme" seg igjen etter en utskrapning. Selv fikk jeg beskjed etter min siste MA at jeg bare kunne starte igjen. For mange er det vel bra å vente i forhold til psyken også. Tar på å være gravid, selv for en kort stund...;) Både psykisk og fysisk. :)

Skrevet

Psyken min er egentlig mest innstilt på å begynne igjen med en gang. Håååååper på at det skal klaffe nå, så kan jeg gå å vente på mensen i stede for å tro at jeg er gravid. Kommer ikke til å ta graviditetstester på lenge. Så OM jeg får en SA så tror jeg kanskje at det er mensen.. (Høres kanskje bedre ut i hodet mitt enn på "papiret" :jepp: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...