happyhappy Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jah, tittelen sier det meste!! :-)
Gjest Blondie65 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jah, tittelen sier det meste!! :-) Nei den gjør nok ikke det. Er det en flatskjerm så er alt som heter vaskemidler, utenom spesialmidler for flatskjerm et absolutt no-no. Er det en vanlig konvensjonell skjerm (ikke LCD) kan man vaske den med et mildt vaskemiddel.
happyhappy Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Nei den gjør nok ikke det. Er det en flatskjerm så er alt som heter vaskemidler, utenom spesialmidler for flatskjerm et absolutt no-no. Er det en vanlig konvensjonell skjerm (ikke LCD) kan man vaske den med et mildt vaskemiddel. Det er en laptop... har allerede vasket den med jif nå-og det er merker etter vaskinga!!! hva gjør jeg nå da..??
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Det er en laptop... har allerede vasket den med jif nå-og det er merker etter vaskinga!!! hva gjør jeg nå da..?? Skaffer seg spesialmiddel for flatskjerm og håper på det beste
Gjest Elastica Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Jeg har laptop, og har så lenge jeg har hatt den jevnlig vasket den med sprutejif. Da har jeg tatt litt på et håndklepapir og tørket over etterpå, altså ikke sprutet rett på skjermen. Skjermen ser fremdeles fin ut.
Gjest StockDama Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 har alltid brukt jif vindusvask spray greia, aldri skjedd no skade på noen av maskinene mine. og jeg har brukt det i masse år. kanskje det kommer ann på maskina, jeg vet ikke. har laptop med "myk" skjerm, har også brukt det på vanlig dataskjermer. null problem.
caso Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 SKal du ha skjermen en stund, så kjøper du deg LCD-skjermvask. Finnes omkring på de fleste elforretninger.
Gjest lillebøll Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 LCD-vask koster en hundrelapp toppen og varer kjempelenge.
Gjest Moncler Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 En fuktig mikrofiber klut fjerner både fingermerker og støv. Vaskemidler på en skjerm er helt unødvendig. Speil og vinduer trenger heller ikke vaskemidler for å bli rene
Gjest lillebøll Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 En fuktig mikrofiber klut fjerner både fingermerker og støv. Vaskemidler på en skjerm er helt unødvendig. Speil og vinduer trenger heller ikke vaskemidler for å bli rene Har du unger som kliner snørr på vinduene dine?
SilkeSatan Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Har du unger som kliner snørr på vinduene dine? *ler* På laptop, så burde du bruke LCD rens eller bare en såvidt fuktig klut eller papir som ikke loer. Det er iallefall mitt råd. På gamle skjermer så kan du bruke et mildt vaskemiddel. Jeg husker jeg vasket den gamle skjermen min med papir som jeg tok Jif på, også vasket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå