Gjest vimselot Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg er jo en kvinne selv, fridde og fikk ja. Hva slkal jeg mene om denne saken... vi er veldig glade i hverandre, hun har litt mer teft på lesbesex enn jeg, trur jeg i alle fall... Vi gråter i alle fall i sanme kor. Og ja, jeg fridde ikke uten å¨mene det. Men, hun trudde kanskej at jeg bare tullet? Det er ikke så viktig for meg, neste steg for bli opp til henne, eller skal jeg være pådriver (vi liker jo hverandre veldig godt, kjenner hverandres svakheter og styrke osv) Hvorfor jeg fridde? Spør gud, om det finnes en gud.
LilleSolstråle Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg er jo en kvinne selv, fridde og fikk ja. Hva slkal jeg mene om denne saken... vi er veldig glade i hverandre, hun har litt mer teft på lesbesex enn jeg, trur jeg i alle fall... Vi gråter i alle fall i sanme kor. Og ja, jeg fridde ikke uten å¨mene det. Men, hun trudde kanskej at jeg bare tullet? Det er ikke så viktig for meg, neste steg for bli opp til henne, eller skal jeg være pådriver (vi liker jo hverandre veldig godt, kjenner hverandres svakheter og styrke osv) Hvorfor jeg fridde? Spør gud, om det finnes en gud. Hvis du tror ho kanskje ikke har trodd at du har vært helt seriøs,så burde du kanskje fortelle ho at frieriet ditt ikke var no tull Ikke så lett for ho å ta neste steg,dersom ho ikke er sikker på om du var seriøs..
Gjest Elastica Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Da vil jeg tro bryllupsdagbok på kg er neste skritt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå