sofereff Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg må bare få sagt min mening om dette. Alle dere pene kvinner er jo på ukikk etter drømmenmannen (alpha male) hvis dere heller foretrekker det. Mange av dere skriver fks på datingsider at dere vil han en mann som er snill,, en som forstår meg , en som er jordnær, en som jeg vet hvor jeg har hen, pluss alt det andre pisset om at han skal klare å vise følelsene sine. Men men så skjer det gang på gang at dere havner opp med det stikk motsatte. Dere havner opp med en mann som bare tenker på seg selv, en som vet hva han vil ha, og som stort sett bare er ute en ting. Det er slike egenskaper som alle dere kvinner tiltrekkes av. Innrøm det. Selvfølgelig å være snill er en flott egenskap, men dette er mer beskrivelsen på en venn og ikke en egenskap som skaper attraksjon. Så alle dere pene kvinner er egentlig ikke noe annet enn bortskjemte, oversminkete drittunger som har fått det dere vil ha hele livet. Innerst inne vet jeg at dere er følsomme som noen små jenter, det er er bare det nesten ingen som klarer å se den siden av dere. Hvis noen sier noe negativt om dere, så ser det kanskje ikke ut som dere bryr dere. Men dere tenker på det hele veien hjem. Og alle vi snille menn må fortvilet se at dere havner opp med drittsekker også når vi er ute på byen. Dere havner opp med sosser, gutter som har solariumsbrun hud og pannebånd, ellers så havner dere opp med bad guys. Gutter som gjerne ender opp i fengsel, og som som slår dere. Poenget mitt er: Nesten alle dere kvinnner vil ha en standhaftig mann som vet hva han vil ha og som er selvsentrert. Som jeg har sagt så er det ikke så mye håp for oss snille menn. Hvis dere kvinner kan bevise at jeg tar feil, og hvis det er noen av dere som vil ha en snill mann så blir jeg glad for det, men jeg tviler på det. Vi snille menn finnes faktisk der ute. Vi er kanskje ikke dem som lager mest konflikter, eller deltar i diskusjoner mn vi kan oppføre oss. Så tenk litt over dette kvinner. Dere trenger faktisk ikke en perfekt mann. Takk for oppmerksomheten!
Gjest vimselot Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg vil ikke ha noen mann, kun en, om han vil ha meg da, men dette skjer ikke før om ca par år... Jeg begynner å lure på om jomfruhinna kan skape seg selv, når jeg er så tålmodig... Det var v el ikke svaret du ventet, men jeg har kun lest de første setninge dine, du h ar jo ingen mellomrom mellom setningene, og da giddet jeg ikke lese mer.
Gjest Allikatt Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Jeg må bare få sagt min mening om dette. Alle dere pene kvinner er jo på ukikk etter drømmenmannen (alpha male) hvis dere heller foretrekker det. Mange av dere skriver fks på datingsider at dere vil han en mann som er snill,, en som forstår meg , en som er jordnær, en som jeg vet hvor jeg har hen, pluss alt det andre pisset om at han skal klare å vise følelsene sine. Men men så skjer det gang på gang at dere havner opp med det stikk motsatte. Dere havner opp med en mann som bare tenker på seg selv, en som vet hva han vil ha, og som stort sett bare er ute en ting. Det er slike egenskaper som alle dere kvinner tiltrekkes av. Innrøm det. Selvfølgelig å være snill er en flott egenskap, men dette er mer beskrivelsen på en venn og ikke en egenskap som skaper attraksjon. Så alle dere pene kvinner er egentlig ikke noe annet enn bortskjemte, oversminkete drittunger som har fått det dere vil ha hele livet. Innerst inne vet jeg at dere er følsomme som noen små jenter, det er er bare det nesten ingen som klarer å se den siden av dere. Hvis noen sier noe negativt om dere, så ser det kanskje ikke ut som dere bryr dere. Men dere tenker på det hele veien hjem. Og alle vi snille menn må fortvilet se at dere havner opp med drittsekker også når vi er ute på byen. Dere havner opp med sosser, gutter som har solariumsbrun hud og pannebånd, ellers så havner dere opp med bad guys. Gutter som gjerne ender opp i fengsel, og som som slår dere. Poenget mitt er: Nesten alle dere kvinnner vil ha en standhaftig mann som vet hva han vil ha og som er selvsentrert. Som jeg har sagt så er det ikke så mye håp for oss snille menn. Hvis dere kvinner kan bevise at jeg tar feil, og hvis det er noen av dere som vil ha en snill mann så blir jeg glad for det, men jeg tviler på det. Vi snille menn finnes faktisk der ute. Vi er kanskje ikke dem som lager mest konflikter, eller deltar i diskusjoner mn vi kan oppføre oss. Så tenk litt over dette kvinner. Dere trenger faktisk ikke en perfekt mann. Takk for oppmerksomheten! Stakkars deg. Men et innlegg som angriper kvinner med usaklige argumenter og sier "stakkars stakkars meg", får ikke noe særlig sympati.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Det var lite nyansert av deg: det er enten fengselsfugler som slår eller snille menn som deg selv? Ærlig talt, det finnes en gruppe menn du totalt har oversett her: snille, målbestemte, ambisiøse, reflekterte, kjekke, mandige, sympatiske menn, de som er midt i mellom dine to ytterpunkt. At du ikke lykkes med damene blir jo en annen drøfting.
FrizzleSizzle Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Kontaktannonser er litt som stillingsannonser. Man søker etter det perfekte, men blir fornøyd med den beste kandidaten...eller noe sånt! Det er lov å drømme, men ingen mennesker er perfekte.
Gjest StockDama Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Kanskje hvis du slutter å hate kvinner så kanskje du finner deg en en dag. Og jeg kjenner ingen kvinner som bevisst går etter en mann som slår, bare så det er sagt.
Gjest =tentacle= Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Alle dere pene kvinner er jo på ukikk etter drømmenmannen (alpha male) hvis dere heller foretrekker det. Og alle dere menn er ute etter pene kvinner. Noen av dere har sjans på pene kvinner, andre har ikke det. Noen kvinner får sine alfahanner (for dem som liker dette begrepet), andre må ned på både beta, gamma, delta osv, om de vil ha en mann for et varig forhold. Slutt å syte for at et lite sjikt av jenter kun vil ha et lite sjikt av menn, når du bare vil ha et lite sjikt av jenter selv. Folk er selektive.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Jupp, snille menn som syter om hvor teite kvinner er er i alle fall ikke tiltrekkende. Selv har jeg en veldig snill mann, vi er totalt likestillte, han er på ingen måte en bad boy, egentlig litt sjenert innerst inne og favoritt onkelen til niesene mine. Grunnen til at jeg valgte nettop ham var at han lyste selvsikkerhet og at han var tilfreds med seg selv. Han hadde en tiltrekkende utstråling og viste at han var en mann som dreit langt i hva andre ønsket og mente. Så begyn å se på deg selv heller, å finn ut hva du har å tilby. Slutt å fokusere på hva kvinner vil ha og si at de er dumme. Man finner det man ser etter og da overser du alle de andre kjekke kvinnene. Men med din bittterhet vil de ikke ha deg likevel...
sofereff Skrevet 22. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2007 Jupp, snille menn som syter om hvor teite kvinner er er i alle fall ikke tiltrekkende. Selv har jeg en veldig snill mann, vi er totalt likestillte, han er på ingen måte en bad boy, egentlig litt sjenert innerst inne og favoritt onkelen til niesene mine. Grunnen til at jeg valgte nettop ham var at han lyste selvsikkerhet og at han var tilfreds med seg selv. Han hadde en tiltrekkende utstråling og viste at han var en mann som dreit langt i hva andre ønsket og mente. Så begyn å se på deg selv heller, å finn ut hva du har å tilby. Slutt å fokusere på hva kvinner vil ha og si at de er dumme. Man finner det man ser etter og da overser du alle de andre kjekke kvinnene. Men med din bittterhet vil de ikke ha deg likevel... Jada, så fin solskinnshistorie fra sånne velykka pene mennesker...du har ikke peiling på hva du prater om.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 Jada, så fin solskinnshistorie fra sånne velykka pene mennesker...du har ikke peiling på hva du prater om. Så fordi jeg eller han er pen så har jeg ikke peiling på hva jeg snakker om? Hmmm visste ikke at KG hadde webcam så du ser hvordan vi ser ut. Din teori om snille menn vs badboys teller altså bare om den snille er stygg også, og badboyen er pen? Igjen, din bitterhet og nedlatende ord om vellykka pene mennesker vil gjøre at du aldri vil finne ei kjekk jente. Jeg hadde heller valgt en lykkelig badboy enn en bitter snill gutt.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 Når jeg begynnte å lese innlegget ditt trodde jeg du hadde noe fornuftig å komme med og begynnte allerede da å planlegge hva jeg skulle skrive tilbake om min mann. Han som ikke er noen modell, men er utrolig kjekk, verdens snilleste osv osv. Vi har holdt sammen i mange år, og han er der for meg, alltid. Så leste jeg litt videre, og fikk snudd intrykket mitt av deg til å bli at du er en bitter mann som ikke har hatt hell i kjærlighet. Dette problemet ligger nok mest i deg selv. Du kan ikke sitte inne på hybelen og tro at drømmejenta ringer på døra di. Du må ut og treffe henne. Og du trenger ikke bli kriminell eller gå med pannebånd for å finne henne. Du kan være deg selv, men det er ikke vits i å være seg selv hvis man ikke prøver å møte noen men bare er for seg selv. Det siste innlegget ditt viste vel mer enn noe at du ikke har evne til å være glad på andres vegne, og det er vel ikke akkurat den egenskapen vi jenter trakter etter..... Er enig med hun over her også. Heller en lykkelig badboy med god selvtillit, enn en bitter snill gutt som ike vet hva det vil si å være mann...
Gjest imli Skrevet 22. september 2007 #12 Skrevet 22. september 2007 Synes ikke du høres så snill ut jeg men...
sofereff Skrevet 22. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. september 2007 Så fordi jeg eller han er pen så har jeg ikke peiling på hva jeg snakker om? Hmmm visste ikke at KG hadde webcam så du ser hvordan vi ser ut. Din teori om snille menn vs badboys teller altså bare om den snille er stygg også, og badboyen er pen? Igjen, din bitterhet og nedlatende ord om vellykka pene mennesker vil gjøre at du aldri vil finne ei kjekk jente. Jeg hadde heller valgt en lykkelig badboy enn en bitter snill gutt. Du snakker hvertfall som en som er pen og som har et opplåst ego. Du syns kanskje det er gøy å rakke ned på mennesker som ikke har utseendet med seg. Og du må bare bruke den patetiske selvtilliten din til det. Men vær så snill. Ikke kom her og si at dere kvinner vil ha en snill mann. Hvis dere sier det, er det bare for å prøve å temme oss som ikke har så god selvtillit, og for å få oss til å bli den kjempegode vennen istedet.
Gjest imli Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 Du snakker hvertfall som en som er pen og som har et opplåst ego. Du syns kanskje det er gøy å rakke ned på mennesker som ikke har utseendet med seg. Og du må bare bruke den patetiske selvtilliten din til det. Men vær så snill. Ikke kom her og si at dere kvinner vil ha en snill mann. Hvis dere sier det, er det bare for å prøve å temme oss som ikke har så god selvtillit, og for å få oss til å bli den kjempegode vennen istedet. Så alle pene mennesker har oppblåste ego? Ja du høres jo veldig sympatisk ut... Det er vel få mennesker som ikke ønsker seg en snill partner. Men denne partneren må ha andre egenskaper også (nei jeg snakker ikke om utseendet).
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 Jeg klarer seriøst ikke lese hovedinnlegget. Avsnitt menneske! For guds skyld.. Hvis du skal sutre så gjør det i det minste i et leselig format.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #16 Skrevet 22. september 2007 Nei dette syns jeg bare var veldig trist lesning ja. Tenk å ha brukt så mye av energien sin på å finne ut at det er alle andre sin skyld at man ikke har klart å finne seg dame. Det er ikke rart du er bitter og trangsynt etter det?... Gå i deg selv mann, det er bare du som kan gjøre noe med den saken. Prøv heller å jobbe med de gode sidene du. Men ikke mer jobbing med den selvmedlidende siden din, for det er det ingen kvinner som liker i en mann. Følelser skal han ha, men det er ingen kvinner som tenner på en mann som er mest opptatt av å synes synd på selg selv. For det er også å være egoistisk ser du..... SÅ kanskje du er litt egoist du og?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 (endret) Du snakker hvertfall som en som er pen og som har et opplåst ego. Du syns kanskje det er gøy å rakke ned på mennesker som ikke har utseendet med seg. Og du må bare bruke den patetiske selvtilliten din til det. Men vær så snill. Ikke kom her og si at dere kvinner vil ha en snill mann. Hvis dere sier det, er det bare for å prøve å temme oss som ikke har så god selvtillit, og for å få oss til å bli den kjempegode vennen istedet. Jeg SNAKKER som om jeg er pen? Snakker pene og stygge mennesker forskjellig? Tenk om jeg er 150 og over 90 kilo, med kviser og fett hår?Faktisk kan jeg være selvikker for det. Rakker ned på mennesker? Nei du jeg rakker ned på deg fordi du er bitter, utseendet ditt vet jeg lite om så jeg fordømmer ikke pga det. Internett har faktisk det som en fordel. Men nå skal jeg snart hjem til min snille mann som har laget middag til jeg kommer hjem i dag. Han har også kjøpt inn yndlingsvina min som ei overraskelse, fordi jeg måtte jobbe lørdag og er sliten. Så jeg og mitt gigantiske ego skal kose oss i kveld, og nyte hverandre. Endret 23. september 2007 av Skya
Gjest milkyway Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Yess, kjæresten min må kanskje bli bura inne pga noen ubetalte bøter, og han slår meg - fordi jeg liker det og ber han om det! Vil mye heller ha han enn en bitter pusegutt som deg. Bitterheten din er kvalmende.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #19 Skrevet 22. september 2007 Synes ikke du høres så snill ut jeg men... Tuchè
Gjest Allikatt Skrevet 22. september 2007 #20 Skrevet 22. september 2007 Uffda, det ble visst ikke så mye trøst i denne tråden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå