Bokormen Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jeg ser etter en hylle til kjøkkenet mitt, noe lignende denne, men aller helst i hvit, og evt med noen skuffer e.l. Vil helst ha en nylle som er relativt åpen, og ikke har tette sidevegger, så mest mulig lys slipper gjennom. Tips mottas med takk, særlig om varen finnes i butikk nær Trondheim
Rosalie Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Joda, dersom du taster inn postnummeret ditt først, så kommer du til hylla. Hva med å kjøpe den der og male den hvit? Skuffer/kurver kan du jo kjøpe å sette inn, kanskje?
Rosalie Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 De har den for øvrig i hvitt, også! http://www.bohus.no/default.asp?page=84&am...99&p799_v=1
Bokormen Skrevet 22. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2007 De har den for øvrig i hvitt, også! http://www.bohus.no/default.asp?page=84&am...99&p799_v=1 Herregud, åssen har jeg klart å unngå å finne den? Jeg har jo prøvd å sjekke om de har den i hvit flere ganger Tusen takk for hjelpen (når det gjelder å male den hvit, har vi selvsagt vurdert det, men kom fram til at det ble litt for mye trøbbel, da vi ikke har noe egnet sted å male i leiligheten, og det var så mye "kriker og kroker" inni kryssene.)
Rosalie Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Herregud, åssen har jeg klart å unngå å finne den? Jeg har jo prøvd å sjekke om de har den i hvit flere ganger Tusen takk for hjelpen Øynene er det første stedet man blir blind på, har jeg hørt. Bare hyggelig å hjelpe!
Bokormen Skrevet 22. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2007 Øynene er det første stedet man blir blind på, har jeg hørt. Bare hyggelig å hjelpe! Enda hyggeligere å bli hjulpet! "I can't brain today - I have the dumb."
Rosalie Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Enda hyggeligere å bli hjulpet! "I can't brain today - I have the dumb." Kongebra! *kopierer inn som signatur*
Bokormen Skrevet 22. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2007 Kongebra! *kopierer inn som signatur* Ja, jeg har stjært den fra søstra mi
Crash Skrevet 22. september 2007 #10 Skrevet 22. september 2007 (endret) Hun har nok stjært den en plass hun også I can't brain today, I have the dumb Forøvrig så var ikke den hvite og den andre hyllen helt like i størrelse, men det spiller kanskje ingen rolle? Endret 22. september 2007 av Miros
Bokormen Skrevet 22. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2007 Hun har nok stjært den en plass hun også I can't brain today, I have the dumb Forøvrig så var ikke den hvite og den andre hyllen helt like i størrelse, men det spiller kanskje ingen rolle? Nei, jeg regnet ikke med at hun hadde finni den opp sjøl (selv om hu nok er mer kreativ enn meg). sjekka ikke størrelsen jeg, så var bra du sa ifra Heldigvis passer den uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå