Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Har du det bra i forholdet ditt? I den vanlige hverdagen når hverdagslivet innhenter dere, med småbarn, jobb, alt det daglidagse.. skulle tro at det i dag tar knekken på ethvert forhold snart. prater dere sammen om andre ting, enn det praktiske? om forholdet deres? om andre ting? Har du klart å vært i et forhold der ingen prater om noe som helst, knapp nok om barna? det er vanskelig dette ja, der den ene parten ikke snakker i det hle tatt, kun ser på tv og jobber,og tror at forholdet er helt topp, bare fordi vi aldri krangler og har penger til regningene. samtidig som at jeg (i dette tilfelle) er blitt smittet av denne tausheten. er egentlig en veldig sosial person, men når den du bor sammen med ikke er det, blir dette veldig vanskelig for meg. føler at jeg utsletter meg selv. hvor lenge skal en orke? en gjør jo alt for sine barn, men når er det nok mon tro... huff..
caso Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Har du det bra i forholdet ditt? I den vanlige hverdagen når hverdagslivet innhenter dere, med småbarn, jobb, alt det daglidagse.. skulle tro at det i dag tar knekken på ethvert forhold snart. prater dere sammen om andre ting, enn det praktiske? om forholdet deres? om andre ting? Har du klart å vært i et forhold der ingen prater om noe som helst, knapp nok om barna? det er vanskelig dette ja, der den ene parten ikke snakker i det hle tatt, kun ser på tv og jobber,og tror at forholdet er helt topp, bare fordi vi aldri krangler og har penger til regningene. samtidig som at jeg (i dette tilfelle) er blitt smittet av denne tausheten. er egentlig en veldig sosial person, men når den du bor sammen med ikke er det, blir dette veldig vanskelig for meg. føler at jeg utsletter meg selv. hvor lenge skal en orke? en gjør jo alt for sine barn, men når er det nok mon tro... huff.. Hørtes kjent ut. Har vært i forhold der ingen av oss prater om forholdet når alt faktisk er bra. Provoserer ikek frem for å finne noe galt. Hvis du er en sosial person, og han ikke, - så må du komme deg ut mer. Kanskje han også blir smittet etter hvert. Han legger i alle fall merke til at du plutselig går ut mer, - det kan jo få fart i praten om forholdet deres også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå