Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2002 #1 Skrevet 3. april 2002 Er litt nyskjerrig på hvem de LYSTIGE ENGLENE ER..... Ikke i privaten men her inne..... Kjenner dere hverandre fra før eller er dere en gjeng som er blitt kjennt hær inne??? Virker som en kjemmpe hyggelig gjenng... Klem fra 12
Væren Skrevet 3. april 2002 #2 Skrevet 3. april 2002 Hei, Lottemor! Vi er bare en "liten" gjeng på snart 80 personer som dyrker den gale humoren vår på snikk-snakk! Vi kjenner hverandre i utgangspunktet ikke privat, men har truffet hverandre her på KG og "blitt kjent" her inne! De lystige engler er som et evigvarende rollespill som noen av oss fant på, og som etterhvert har fått mange rare ingredienser og som stadig utvikler nye rare fenomener... Hiv deg på, her er alle velkomne - og i motsetning til på de andre trådene: Her er det lov å være dønn usaklig, barnslig og skikkelig fjollete! Vi er ganske snille med hverandre også, da! Klem fra englemamma og menighetsoverhode12
Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2002 #3 Skrevet 3. april 2002 Så hyggelig dere har det da.... Det hadde vært kjempe koz og få være med,tusen takk.... Tror jeg hiver meg på den buss turen jeg hvis det er plass til fler.... Kozeknuseklemmer 12
Væren Skrevet 3. april 2002 #4 Skrevet 3. april 2002 ...og så må du sende en "formell" søknad på tråden der vi har stillingsoversikten vår! Si litt om hva du er flink til, så vi kan finne en passende stilling til deg! Må være medlem for å bli med på busstur, vettu! Venter spent på søknad! Knuseklem tilbake!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå