Gå til innhold

Buffalo, Uggs, Mukluks, Crocks, og nå..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

Hvem i huleste fant ut at snowjogs skulle være mote igjen?

Husker jeg hadde sånne i tredje klasse :fnise:

Skrevet
Hvem i huleste fant ut at snowjogs skulle være mote igjen?

Husker jeg hadde sånne i tredje klasse :fnise:

Jeg og. En gang rundt da. Jeg ble så glad da jeg fikk dem. Grå snowjoggers og greier.

Var det ikke sånn at man gikk skikkelig kalvbeint med dem? Jeg mener å huske at alle gikk rundt som kalver, fordi skoene skente innover. :sjokk:

Skrevet

Vi har snowjogs på hytten på fjellet. De er fra nærmere 30 år siden :) For all del, det er jo varme og gode sko, men på vestlandet er sånne sko en umulighet, de vil oppføre seg som svamper på beina (i tillegg til at de er stygge). Takke meg til gode og fórede støvler :rødme:

http://www.smaafotter.no/images/sko%20005.jpg

Kanskje ikke verdens vakreste de heller, men de er om ikke annet vanntette :D

Skrevet (endret)
Vi har snowjogs på hytten på fjellet. De er fra nærmere 30 år siden :) For all del, det er jo varme og gode sko, men på vestlandet er sånne sko en umulighet, de vil oppføre seg som svamper på beina (i tillegg til at de er stygge). Takke meg til gode og fórede støvler :rødme:

http://www.smaafotter.no/images/sko%20005.jpg

Kanskje ikke verdens vakreste de heller, men de er om ikke annet vanntette :D

For meg har det funket å traske rundt i disse for tiden http://www.shopbop.com/shop/product_detail...408474395181057 :sjarmor:

På tide å få noen med høyere skaft.

Men blir du seendes ut som en kalv av disse snowjoggerne?

Endret av Snasen
Skrevet

Jeg har hatt en skikkelig lengsel etter snowjogs, jeg! De var jo fantastisk gode å gå i! Tviler på at jeg hadde loffet rundt med slike i byen, men kunne godt tenkt meg å ha et par til tur-med-hunden-bruk og på hytta!

:rødme:

Skrevet

Vakre er de ikke, men dog så varme. Men jeg kan ikke si jeg har savnet dem :)

Husker jeg hadde mintgrønne snowjogs. :sjenert:

Skrevet
For meg har det funket å traske rundt i disse for tiden http://www.shopbop.com/shop/product_detail...408474395181057 :sjarmor:

På tide å få noen med høyere skaft.

Men blir du seendes ut som en kalv av disse snowjoggerne?

Jeg får igrunn mer assosiasjoner til sånne "larveføtter" man ser i tegneserier. Mine var helt flate under, så vet ikke om jeg gikk noe spesielt i dem. Men fine er de jo ikke akkurat.

Skrevet
:hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: For noen øglybøgly sko! Hadde sånne i 3. klasse. I roooooooooosa!!!!
Skrevet

Å, fy faen! :spy:

Og ja - jeg hadde rosa snowjoggs. På barneskolen. Jeg hadde også rosa bobledress. Når kommer bobledress på moten igjen, tro?

Skrevet

Der var det jaggu enda en ting jeg IKKE skal kjøpe! :ler:

Skrevet

Skal ikke ha lilla snowjog igjen slik jeg hadde på barneskolen. Men så noen kuuule fjortisberter med snowjogs i fjor. Stakkars.

Gjest lillebøll
Skrevet

Jeg hadde røde snowjog. De var såå fine!

Takke meg til å aldri finne noe sånt på mine bein igjen.

Skrevet

Vil gjerne ha snowjogg jeg (men må først kjøpe hytte på fjellet så jeg har et sted å bruke dem :jepp: )

Skrevet

Hjemme kalte vi det alkissko, siden det var en alkis som brukte slike hele året...

Kommer nok ikke til å kjøpe slike snowjogs denne gangen heller

Gjest Britt Banditt
Skrevet
Hjemme kalte vi det alkissko, siden det var en alkis som brukte slike hele året...

Det er egentlig litt alkis og narkis sko :ler:

Skrevet

Guri malla!!

Husker at min kjære mor kjøpte HVITE til meg da jeg gikk på barneskolen. Ja det var jo kjempelurt.

Førte til at jeg gikk kalvbeint og hadde orange sørperender langt oppetter "skoene".

Skrevet

Hadde også hvite og lilla snowjogs da jeg gikk i småskolen. Har heldigvis ikke behov for å iføre meg sånt lenger, det finnes jo nok av andre alternativ :)

Skrevet

Kommer nok ikke til å kjøpe slike snowjogs denne gangen heller

:legrine: jeg husker plutselig nå at alkissene gikk i det.

de er stygge. håper ingen kjøper dem. dessuten så ser man ut med en alkiss med dem på beina. fordi dem skener innover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...