Gjest Gutt_ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Har dere opplevd at gutten kom to, tre, fire eller flere ganger etter hverandre MED ejakulasjon?
Gjest gjest*mann Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Har dere opplevd at gutten kom to, tre, fire eller flere ganger etter hverandre MED ejakulasjon? Åjoda, det er mulig, det skjer - alt for skjelden desverre, men det kan skje.
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Det er fullstendig mulig, jeg har ingen mirakelløsning på hva som trengs eller hva som trigger det hele. Hun jeg dater nå har en enorm tek på å få det til hos meg, og det har nok mye med det følelsesmessige sammen med det fysiske. Det er hemningsløst mellom oss, det er ingenting som ikke kan snakkes om, og alt funker veldig bra både utenfor og i sengen. Alt sånt er jeg overbevist om at det spiller inn, for en føler seg langt mer vel og lettere. Soleklart at sexen blir like mye bedre og, da. Multiene er absolutt fantastiske, men fy fader som de tar på. Det er ikke sjans i helsikke for at jeg funker til noe som helst på en god stund etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Men hvordan kan man få det til? Vi har det i hvert fall sånn at når han kommer, så er sexen slutt. Er det bare å fortsette? Eller er det en spesiell teknikk for å få det til?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Men hvordan kan man få det til? Vi har det i hvert fall sånn at når han kommer, så er sexen slutt. Er det bare å fortsette? Eller er det en spesiell teknikk for å få det til? Du får spørre han som pleide å kalle seg Karmasutra her inne på KG, men som nå har gått over til å kalle seg for "gjest". Han som mener at vestlige menn ikke har peiling på sex, mens det derimot ikke er måte på hvilke fantastiske triks mennene i østen kan. Hvis du er fast leser vet du sikkert hvem jeg mener.
Ulva Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 eg klarer å gi kjæresten min multi orgasmer, første gang det skjedde var eit sjokk for oss begge, han bare fortsatte etter han kom fordi eg var rett rundt svingen med min og når eg kom, kom han ein gang til,da va bare heilt fantastisk, men det er sant som WildThing seier: da tar ei god stund før det er noe futt i han igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå