MarianneE Skrevet 23. september 2007 #22 Skrevet 23. september 2007 Du har et innlegg her, altså dette. Har du registrert deg på KG kun for dette? Forøvrig foreslår jeg å legg på deg skikkelig mye spes over rumpa så den blir så stor at tatooen er uleselig. Forøvrig:
Gjest Frysepulver Skrevet 23. september 2007 #23 Skrevet 23. september 2007 Når mannen din ser den, så sier du: "har du ikke SETT den før nå, etter så lang tid???" og blir skikkelig snurt og fornærma. Jeg dro den til min mor da jeg som tenåring hadde farget kastanjerøde striper i håret som ble rosa. Funker fint det
Amalie_85 Skrevet 23. september 2007 #25 Skrevet 23. september 2007 Et annet tatoveringsdilemma... Minna meg om den gangen da jeg fikk min første kjæreste på ungsomsskolen, og jeg ville gjøre det slutt, jeg hadde bestemt meg for at dette var dagen. Men når jeg kommer på skolen vise han meg at han har barbert forbokstaven min i bakhode. De hadde ikke plass til hele navnet sa han-. jeg klarte ikke slå opp den dagen husker jeg
Gjest *Snart medlem* Skrevet 24. september 2007 #27 Skrevet 24. september 2007 Det er en enkel løsning på problemet - ha sex i mørket - for all fremtid!
Demonio Skrevet 24. september 2007 #28 Skrevet 24. september 2007 Jeg skulle overraske mannen min, og tok en tatovering på rumpa. Det er et hjerte med navnet hans i. Jeg har hørt at tatovering gjør vont, så jeg tok noen øl først. Og da jeg så tatoveringen i speilet, så stod det HELGE der! Min mann heter Frank. Han som gav meg tatoveringa kan ikke klandres. Helge er eksmannen min, så jeg må ha sagt feil navn. I en uke har jeg nektet mannen min sex, av frykt for at han skal se hjertet på rumpa mi. Hvordan skal jeg legge dette fram for ham? Har ikke lest alle svarene, men hva med og fylle hjertet? Hjertet kan være helt svart, ¨så tar du et til, rett under på en måte,(de henger på en måte litt i sammen..hehe) så tar du Frank, i en litt fin skrift ved siden?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #29 Skrevet 24. september 2007 Prøv å få tatovøren til å rette navnet fra Helge til Svelge, så blir Frank sikkert fornøyd.
SilkeSatan Skrevet 25. september 2007 #30 Skrevet 25. september 2007 1. Fjerne den med laser 2. Farge hele svart og tattovere enda en med "Frank" i. 3. Vær helt ærlig med Frank, og gjøre noe av det overnevnte etterpå? Aner virkelig ikke jeg.. Litt kinkig situasjon det der..
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #31 Skrevet 25. september 2007 Jeg skulle overraske mannen min, og tok en tatovering på rumpa. Det er et hjerte med navnet hans i. Jeg har hørt at tatovering gjør vont, så jeg tok noen øl først. Og da jeg så tatoveringen i speilet, så stod det HELGE der! Min mann heter Frank. Han som gav meg tatoveringa kan ikke klandres. Helge er eksmannen min, så jeg må ha sagt feil navn. I en uke har jeg nektet mannen min sex, av frykt for at han skal se hjertet på rumpa mi. Hvordan skal jeg legge dette fram for ham? måtte vert mye øl......denne historien leste jeg om i en avis for en tid tilbake. bare at det var et annet land....et annet navn. Så nå er det ikke morsomt å lese lenger.....................
Gjest Jenna88 Skrevet 27. september 2007 #32 Skrevet 27. september 2007 Hehe. Uff da. Fyll ut hjertet med sort.
Gjest Elastica Skrevet 28. september 2007 #34 Skrevet 28. september 2007 (endret) *selvsensur* Endret 28. september 2007 av Elastica
Nokia Skrevet 2. oktober 2007 #36 Skrevet 2. oktober 2007 Forøvrig foreslår jeg å legg på deg skikkelig mye spes over rumpa så den blir så stor at tatooen er uleselig. Evt slanke seg masse, slik at skriften blir bittebitteliten og uleselig....
Gjest bun Skrevet 2. oktober 2007 #37 Skrevet 2. oktober 2007 Evt slanke seg masse, slik at skriften blir bittebitteliten og uleselig....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå