Gå til innhold

Tatoverte feil navn!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skulle overraske mannen min, og tok en tatovering på rumpa. Det er et hjerte med navnet hans i.

Jeg har hørt at tatovering gjør vont, så jeg tok noen øl først. Og da jeg så tatoveringen i speilet, så stod det HELGE der!

Min mann heter Frank.

Han som gav meg tatoveringa kan ikke klandres.

Helge er eksmannen min, så jeg må ha sagt feil navn.

I en uke har jeg nektet mannen min sex, av frykt for at han skal se hjertet på rumpa mi. Hvordan skal jeg legge dette fram for ham?

Endret av Fjon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en svart vannfast tusj over, så går det så bra.........han ser ikke det.

:fnise:

Skrevet

Det enkleste er kanskje å gå tilbake til eksmannen?

:popcorn:

Skrevet

Tatovér KOS i tillegg, så står det HELGEKOS, så tror han at det er sex, heheeh!

Skrevet

Godt forslag!

:fnise:

Skrevet

Når mannen din ser den, så sier du:

"har du ikke SETT den før nå, etter så lang tid???" og blir skikkelig snurt og fornærma.

Skrevet
Det enkleste er kanskje å gå tilbake til eksmannen?

:popcorn:

Skriver under på denne. Helge trenger deg.

Skrevet

Underbevisstheten din prøver å fortelle deg at du egentlig elsker Helge! Så romantisk :hjerter_rundt:

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet
Jeg skulle overraske mannen min, og tok en tatovering på rumpa. Det er et hjerte med navnet hans i.

Jeg har hørt at tatovering gjør vont, så jeg tok noen øl først. Og da jeg så tatoveringen i speilet, så stod det HELGE der!

Min mann heter Frank.

I en uke har jeg nektet mannen min sex, av frykt for at han skal se hjertet på rumpa mi. Hvordan skal jeg legge dette fram for ham?

Hmm, mange konstruktive forslag her... Jeg ville fortalt mannen din sannheten (har begynner vel å lure hvis du aldri vil ha sex mer), og fått tatoveringen fjernet.

Skrevet

hihi, kjip sak dette :)

Det med vannfast tusj var vel det enkleste. Om hjertet ikke er for stort drar du tilbake og får tatovert inn en farge på hele hjertet slik at det ikke synes noe navn der. Så kan du si at du alltid har ønsket deg en slik tatovering. Men at du var litt flau for å vise han den...

Skrevet

Tatover en strek over navnet så tar du en ny der det står Frank.

Men slike tatoveringer er nok ikke å anbefale, hva når det blir slutt med Frank (hvis det skulle bli).

Skrevet

nemlig, og gjør det raskt.

Skrevet

he he her er det like moro som i gamle dager ser jeg *knis*

Skrevet

Fnise litt jeg også tex, trur jeg husker deg, fra noen år tilbake, men husker ikke hva du skrev osv, men det er jo ikke viktig...

:kaffe:

Jeg har bytta nick, for jeg fikk halve norges menn etter meg... fnise litt mer...

Skrevet

Min mann heter Frank.

Ta et gnagsårplaster på! :jepp: De verken kjennes eller synes særlig bra. Og bestill deg en lasertime og fjern den. Med mindre den er i farger.. Da går det vel ikke med laser? Kjip sak:P

Skrevet

Dette er da nærmest ikke et problem!

Du tatoverer selvsagt et ett-tall foran Helge, også tatoverer du Frank under der. Som dette:

1. Helge

2. Frank

Eventuelt

Helge

Frank

Hva er vel bedre enn å ha bevis fra et levd liv tatovert på rompa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...