Tulla2 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Sist søndag sendte jeg en MMS til samboeren min. I dag først mottok han den. (vi har begge tele2) ER dette en telefon feil hos sender eller mottaker? Noen ganger da jeg mottar meldinger, kommer det opp feks 4 nye meldinger. Når jeg åpner innboksen ser jeg at noen av meldingene har jeg sett (les: fått) tidligere, og når jeg har lest den øverste meldingen er de andre borte. Slik at jeg faktisk bare har fått en ny melding, de andre har jeg fått og lest tidligere og de er ikke der som uleste meldinger lengre. Var dette forståelig? Andre som opplever det samme? Men hvor er FEILEN - er det nettverk eller min telefon? Kan legge til at jeg har tele2.
Tabris Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Noen ganger da jeg mottar meldinger, kommer det opp feks 4 nye meldinger. Når jeg åpner innboksen ser jeg at noen av meldingene har jeg sett (les: fått) tidligere, og når jeg har lest den øverste meldingen er de andre borte. Slik at jeg faktisk bare har fått en ny melding, de andre har jeg fått og lest tidligere og de er ikke der som uleste meldinger lengre. Dette skjer flere ganger hos meg. Jeg trodde det var selve telefonen, men jeg vet egentlig ikke. Har ofte lurt på hvorfor det skjer.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Det at jeg får gamle meldinger på nytt skjer ganske ofte hos meg, men bare fra én av kontaktene mine, derfor tenker jeg at det kanskje har mer med hennes telefon eller operatør å gjøre. Hun har gammel telefon (sånn grå nokia) og en eller annen kontantkortordning. Det har også hendt at jeg har fått meldinger lenge etter at de er sendt - fra litt forskjellige folk, noen ganger tror jeg det har å gjøre med at innboksen nærmer seg full, andre gange raner jeg ikke, da antar jeg det har med mobilnettet og serverne å gjøre, kanskje?
Bokormen Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Jeg har Tele2 og har aldri opplevd noe tull med SMS. Det har hendt at det har vært noe tull med MMS, at fila har vært ødelagt både til min mobil, og fra den, men tror jeg er mest mobilen(e). MMS er jo større mengde informasjon som skal sendes, og kan lettere skje en liten feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå