Gå til innhold

Leter etter fine vinterstøvletter. Varme, med skikkelig såle

kitekatt

Anbefalte innlegg

Leter meg i filler etter gode varme vinterstøvletter med ordentlig såle (slike man kan bruke i snø uten å skli eller fryse) som også er litt pene. Noen som har noen tips? Gjerne nettsider å vise til?

Helst svarte

Edit: Likte feks. disse men vil gjerne vite om flere..de var litt dyre ;)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sikkert allerede søkt deg fram til de vanlige norske:

www.eurosko.no

www.bianco.no

www.skoringen.no

www.lillevinkelsko.no

www.dna-shoes.com

osv

Så har du

www.zappos.com

www.victoriassecret.com

www.asos.com

og mange flere

Prøv også å søk på merker, da dukker gjerne flere utenlandske butikker opp. Har ikke noen spesifikke tips på det du spør etter, jeg bruker ikke sånne noe særlig selv.

Forresten, på eurosko har de noen med gummisåle, de er ikke glatte. Kjøpte den typen de hadde i fjor, de har en litt annen type nå. Nesten første gang jeg har følt meg noenlunde trygg på vinterføre i litt høye hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert allerede søkt deg fram til de vanlige norske:

www.eurosko.no

www.bianco.no

www.skoringen.no

www.lillevinkelsko.no

www.dna-shoes.com

osv

Så har du

www.zappos.com

www.victoriassecret.com

www.asos.com

og mange flere

Prøv også å søk på merker, da dukker gjerne flere utenlandske butikker opp. Har ikke noen spesifikke tips på det du spør etter, jeg bruker ikke sånne noe særlig selv.

Forresten, på eurosko har de noen med gummisåle, de er ikke glatte. Kjøpte den typen de hadde i fjor, de har en litt annen type nå. Nesten første gang jeg har følt meg noenlunde trygg på vinterføre i litt høye hæler.

Takk :) Ja, tror jeg skal gå for kilehæler i år...stødigere, men allikevel feminint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja, tror jeg skal gå for kilehæler i år...stødigere, men allikevel feminint :)

Fant de på eurosko, men ikke så lett å få vist de her.

Søker du dem opp på siden deres, er det Roots DC mod 0364.

Jeg har prøvd dem, og de er gode på foten, og ettersom jeg hadde noenlunde samme modell i fjor, vet jeg at de er gode å gå i, og varme. Det er nok ikke kilehæl på disse, men jeg synes disse er vel så fine!

Jeg valgte ikke disse i år, ettersom fjorårets ennå er fine:)

(og jeg har kjøpt flere andre:))

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd dem, og de er gode på foten, og ettersom jeg hadde noenlunde samme modell i fjor, vet jeg at de er gode å gå i, og varme. Det er nok ikke kilehæl på disse, men jeg synes disse er vel så fine!

De var knallfine! så de er varme altså? Foret i foten også og greie i snø og is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var knallfine! så de er varme altså? Foret i foten også og greie i snø og is?

De jeg har fra i fjor, er vel omtrent de minst glatte støvlettene jeg har hatt noen gang. Kjempefornøyd med dem! Brukte dem hver dag, på all slags føre, og jeg kunne gå i dem en hel dag uten å bli sliten.

De er varme nok, synes jeg. Jeg kjører mest til jobb, men de er ikke kalde å bruke ute. De er sikkert vel så varme som de andre du har sett på, men sikkert ikke så varme som de som er beregnet på uteaktiviteter, som f.eks selskinn osv.

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den modellen der var faktisk veldig fin!! Jeg kunne også tenkt meg noe sånn. Det er så vanskelig å finne vintersko som både er fine, gode å gå i og ikke så glatte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...