Gjest PLOPP Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Ser noen ganger at det stå "her" istedefor heler url linja. Hvordan får man till det? tex http://www.asos.com/images/inv/K/8/47/1901...ck/image1xl.jpg Hvordan kan jeg skrive "her" ( tex) så man kan trykke på det istedenfor? ' :kaffe:
wind-up bird Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 skriv [ url=http://www.vg.no]VG Som ser sånn ut uten mellomrommet mellom første klammeparantes og url...: VG
wind-up bird Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Det er forresten en knapp over skrivefeltet i svar som har ett grønt pluss-tegn på seg, da får du opp to sånne vindu der du får beskjed om å fylle inn adresse og tekst som skal vises..
krokkeknull Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 (endret) Det er forresten en knapp over skrivefeltet i svar som har ett grønt pluss-tegn på seg, da får du opp to sånne vindu der du får beskjed om å fylle inn adresse og tekst som skal vises.. Jeg pleier som regel å merke ordet/ordene som skal "linkes" først, deretter klikker jeg på den grønne "linkeknappen", og vips ! (Se bilde) Endret 21. september 2007 av krokkeknull
wind-up bird Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Jeg pleier som regel å merke ordet/ordene som skal "linkes" først, deretter klikker jeg på den grønne "linkeknappen", og vips ! (Se bilde) Ja, det går jo an. Tenkte ikke på det.. Pleier å skrive det som tekst slik jeg viste i første innlegget mitt jeg
krokkeknull Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Ja, det går jo an. Tenkte ikke på det.. Pleier å skrive det som tekst slik jeg viste i første innlegget mitt jeg Hvis det er veldig lange urler da ?
wind-up bird Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 jeg kopierer url, ctrl+c, og limer den inn i teksten, ctrl+v ..
krokkeknull Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 jeg kopierer url, ctrl+c, og limer den inn i teksten, ctrl+v .. :rødme: My kind of windowsbruker !
Gjest Plopp Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Hmmm--- takk for svar men jeg får det ikke til... Må gjøre noe veldig feil men skjønner ikke hva... har skrivet in akkurat sånn som dette: VG Men da blir det jo bare sånn jo,,
Gjest Plopp Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 hahahahhaha Der ser man, det syntes ikke for ETTER jeg sendt meldingen- Men det funker ikke på msn alltså?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå