Apple- Skrevet 16. januar 2008 #41 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har også (foreløpig) termin 21. juni, men skal ikke på UL før neste uke. Gleder meg til å få bekreftet termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 21. januar 2008 #42 Del Skrevet 21. januar 2008 Terminen min er nå bekreftet 21. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 23. januar 2008 #43 Del Skrevet 23. januar 2008 Terminen min er nå bekreftet 21. juni Du har vært på ultralyd? Vet du hvilket kjønn det blir? :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 24. januar 2008 #44 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi har vært på UL og fått bekreftet termin, men vil ikke vite hvilket kjønn det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt'n Skrevet 26. januar 2008 #45 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei! Jeg å vil være med! Jeg har termin 26.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissmor81 Skrevet 26. januar 2008 #46 Del Skrevet 26. januar 2008 Trodde jeg hadde termin rundt St. Hans-aften jeg, var sååå sikker, men i går var jeg på ultralyd, og der var jeg sannelig kommet 2 uker lengre enn jeg har trodd :D Ny termindato er 10. juni! Ble bare fornøyd jeg, det betyr jo at jeg har kommet over halvveis i svangerskapet :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 8. februar 2008 #47 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) ny termin dato 22 juni.... satt tilbake par uker... Etter tre ul, så sa de det var jente, men i går på 4 ul, sa di at det blir gutt men skal ha keisersnitt 2, eller 9 juni :D Endret 8. februar 2008 av Felicity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå