Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig sensitiv hud ellers også, har i de siste år klart meg godt med lipsyl, men det virker som denne ikke holder i år.. Hvilken leppepomade gir bra med fukt uten å tørke ut og gjøre problemet verre?

Leppene er ikke sprukkne.. de flasser litt..

men ikke verre enn at det går vekk om jeg tar det med en tannbørste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weleda ever on, eller Jasons Lips Bee better, er veldig bra og mye mindre avhengighetsdannende enn Lypsyl.

Skrevet

Jeg er VELDIG fornøyd med Clarins Moisture Replenishing Lip Balm :jepp:

Skrevet

Som nødhjelp til veldig tørre lepper - Elizabeth Arden 8 hour cream. Og jammen har de laget en vanlig leppepomade av det også. Perfekt!

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Jeg har prøvd nesten alt, og nå sverger jeg til Carmex.

Skrevet

Jeg bruker mentolatum - får kjøpt den på apoteket, som lebepomade.

Skrevet
Jeg bruker mentolatum - får kjøpt den på apoteket, som lebepomade.

:jepp: Denne eller Blistex.

(Ellers heter det ikke HVEM anbefaler, men HVILKEN. Ja, det irriterer meg :sprettoy::sjenert: )

Skrevet

(Ellers heter det ikke HVEM anbefaler, men HVILKEN. Ja, det irriterer meg :sprettoy::sjenert: )

Jobbet heftig for å overse det.... Feil spørrepronomen er veldig vanlig på KG.

Skrevet

Takk for tipsene og pirking på skrivingen min

:)

Skrevet
Weleda ever on, eller Jasons Lips Bee better, er veldig bra og mye mindre avhengighetsdannende enn Lypsyl.

skriver under på denne

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg foretrekker Savex (som man får kjøpt på bl.a. H&M)

Skrevet

Weleda eller Dr. Hauschka er mine favoritter. Har Eight Hour Cream også, men lukt og smak gjør at jeg ikke orker å bruke den på dagtid... Bruker den om kvelden før jeg legger meg, og da trenger jeg nesten ikke leppepomade neste dag.

Skrevet
Jeg har prøvd nesten alt, og nå sverger jeg til Carmex.

Jeg foretrekker Savex (som man får kjøpt på bl.a. H&M)

Syntes alle disse er relativt like, og supre!! (Det eneste er at Blistex finnes i sånne "tuber" med mer "flytende" innhold, liker de "faste best")

Skrevet

Jeg har prøvd en del leppepomader, og min favoritt er Vitamin E fra Body Shop.

Skrevet

Hotlips fra Kissme har vært redningen for mine lepper. Det er mye shea butter i den som visst nok skal være supert for tørre lepper.

Skrevet

Jeg bruker vanligvis dyre merker i hudpleie og hårprodukter, men til tørre lepper er det ingenting som slår gode gamle vaselinen. Koster nesten ingenting og virker minst like bra som de dyre fancy merkekremene:) Er også genialt dersom du er sår rundt nesen pga forkjølelse. Bare smør på et tjukt lag om kvelden før du legger deg og forskjell merkes garantert neste morgen.

Skrevet

Mine to favoritter også :)

Skrevet

Mine favoritter er Burt's Bees Beeswax Lip Balm og Mentholatum.

Skrevet

JÂSON!! Ingen over, ingen under og ingen ved siden av! :hjerte: Koster kun en ussel 20- kroning og gir myke og skinnende lepper.

Skrevet

Hei!

Mitt tips er å bruke Savex. Den hjelper utruleg godt! Både til sumar, haust, vinter og vår. Den gjer ein kjølnande kjensle og gjer leppene ein glansfull og raudaktig farge. Så ser det litt ut som du har lip-gloss på deg ;) (litt overdreve, men you see my point :jepp: :jepp: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...