Snibel Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Har veldig sensitiv hud ellers også, har i de siste år klart meg godt med lipsyl, men det virker som denne ikke holder i år.. Hvilken leppepomade gir bra med fukt uten å tørke ut og gjøre problemet verre? Leppene er ikke sprukkne.. de flasser litt.. men ikke verre enn at det går vekk om jeg tar det med en tannbørste..
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Weleda ever on, eller Jasons Lips Bee better, er veldig bra og mye mindre avhengighetsdannende enn Lypsyl.
Rainbow Brite Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg er VELDIG fornøyd med Clarins Moisture Replenishing Lip Balm
Champagnepiken Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Som nødhjelp til veldig tørre lepper - Elizabeth Arden 8 hour cream. Og jammen har de laget en vanlig leppepomade av det også. Perfekt!
Gjest Britt Banditt Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Jeg har prøvd nesten alt, og nå sverger jeg til Carmex.
Skravla Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Jeg bruker mentolatum - får kjøpt den på apoteket, som lebepomade.
Mediocre Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Jeg bruker mentolatum - får kjøpt den på apoteket, som lebepomade. Denne eller Blistex. (Ellers heter det ikke HVEM anbefaler, men HVILKEN. Ja, det irriterer meg )
Skravla Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Denne eller Blistex. (Ellers heter det ikke HVEM anbefaler, men HVILKEN. Ja, det irriterer meg ) Jobbet heftig for å overse det.... Feil spørrepronomen er veldig vanlig på KG.
Snibel Skrevet 21. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2007 Denne eller Blistex. (Ellers heter det ikke HVEM anbefaler, men HVILKEN. Ja, det irriterer meg ) Takk for tipsene og pirking på skrivingen min
mee mee Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Weleda ever on, eller Jasons Lips Bee better, er veldig bra og mye mindre avhengighetsdannende enn Lypsyl. skriver under på denne
Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. september 2007 #11 Skrevet 23. september 2007 Jeg foretrekker Savex (som man får kjøpt på bl.a. H&M)
Miel Skrevet 23. september 2007 #12 Skrevet 23. september 2007 Weleda eller Dr. Hauschka er mine favoritter. Har Eight Hour Cream også, men lukt og smak gjør at jeg ikke orker å bruke den på dagtid... Bruker den om kvelden før jeg legger meg, og da trenger jeg nesten ikke leppepomade neste dag.
Aurela Skrevet 23. september 2007 #13 Skrevet 23. september 2007 Jeg har prøvd nesten alt, og nå sverger jeg til Carmex. Denne eller Blistex. (Ellers heter det ikke HVEM anbefaler, men HVILKEN. Ja, det irriterer meg ) Jeg foretrekker Savex (som man får kjøpt på bl.a. H&M) Syntes alle disse er relativt like, og supre!! (Det eneste er at Blistex finnes i sånne "tuber" med mer "flytende" innhold, liker de "faste best")
Amanlis Skrevet 23. september 2007 #14 Skrevet 23. september 2007 Jeg har prøvd en del leppepomader, og min favoritt er Vitamin E fra Body Shop.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #15 Skrevet 23. september 2007 Hotlips fra Kissme har vært redningen for mine lepper. Det er mye shea butter i den som visst nok skal være supert for tørre lepper.
Britney Skrevet 23. september 2007 #16 Skrevet 23. september 2007 Jeg bruker vanligvis dyre merker i hudpleie og hårprodukter, men til tørre lepper er det ingenting som slår gode gamle vaselinen. Koster nesten ingenting og virker minst like bra som de dyre fancy merkekremene:) Er også genialt dersom du er sår rundt nesen pga forkjølelse. Bare smør på et tjukt lag om kvelden før du legger deg og forskjell merkes garantert neste morgen.
Ce'Nedra Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 Weleda ever on, eller Jasons Lips Bee better, er veldig bra og mye mindre avhengighetsdannende enn Lypsyl. Mine to favoritter også
Latee Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 Mine favoritter er Burt's Bees Beeswax Lip Balm og Mentholatum.
Gjest Alou Skrevet 25. september 2007 #19 Skrevet 25. september 2007 JÂSON!! Ingen over, ingen under og ingen ved siden av! Koster kun en ussel 20- kroning og gir myke og skinnende lepper.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #20 Skrevet 25. september 2007 Hei! Mitt tips er å bruke Savex. Den hjelper utruleg godt! Både til sumar, haust, vinter og vår. Den gjer ein kjølnande kjensle og gjer leppene ein glansfull og raudaktig farge. Så ser det litt ut som du har lip-gloss på deg (litt overdreve, men you see my point :jepp: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå