Atmi Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 Er det bare meg som ikke er her mye nok eller er der andre og som har merket dette. Jeg går inn på tråder med livlige diskusjoner om noe jeg faktisk ikke aner hva er. For det første innlegget er liksom fortsettelsen på en annen tråd som er blitt stengt eller bare enkelt og greit noe som er pratet om i en annen tråd. Jeg tenker at hvis noen gjør slik fordi de ønsker at tråden skal være litt privat på en måte, uten at alle trenger vite hva den handler om så er det forsåvidt greit. Men hvis det ikke er derfor. Så kanskje det hadde vært en ide med en innledning når man starter en fortsettelses tråd. Med en henvisning til den andre tråden eller litt forklaring? Hva tenker dere?
Junebug Skrevet 3. april 2003 #2 Skrevet 3. april 2003 Jeg savner en innledende forklaring på flere av trådene jeg har lest i det siste! Jeg har lett i tråder og funnet en forklaring de gangene jeg virkelig har lurt, men en innledning hadde gjort livet på KG enklere. Når tråden blir stengt skjønner jeg godt at folk starter en ny tråd, feks. hvis de har noen oppklaringer eller omformuleringer. Noen starter også tråder fordi det er avledninger av tema i andre tråder, som kanskje ville ødelegge den opprinnelige tråden. En del slike tråder hadde kanskje vært like greit å ta som PM...
Gjest Kinga Skrevet 3. april 2003 #3 Skrevet 3. april 2003 Noen ganger er det fort gjort å glemme seg i all sitt engasjement; da tenker jeg på den som skriver et innlegg uten den nødvendige innledningen. Som uforstående og utenforstående da, må det jo være greit å be om en liten oppklaring. Vibeke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå