Gjest Brud2008 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 (endret) Betyr det at det er brudeparet som spanderer drinkene eller at det er gjestene som betaler selv?? Endret 21. september 2007 av Brud2008
Gjest Blondie65 Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Fri bar betyr at brudeparet betaler drinkene. Åpen bar ... eh ... betyr vel at baren er åpen? Men det KAN også bety at drinkene betales av brudeparet. Jeg ville brukt "fri bar" om dette fenomenet.
Gjest Brud2008 Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Fri bar betyr at brudeparet betaler drinkene. Åpen bar ... eh ... betyr vel at baren er åpen? Men det KAN også bety at drinkene betales av brudeparet. Jeg ville brukt "fri bar" om dette fenomenet. Her jeg kommer fra sier vi åpen bar Hva blir det da kalt hvis det er gjestene som skal betale selv (hvis det har et navn da)?
Gjest Blondie65 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Her jeg kommer fra sier vi åpen bar Hva blir det da kalt hvis det er gjestene som skal betale selv (hvis det har et navn da)? Hvis det er innbydelsens tekst du er på jakt etter så skriver man "det blir en bar der gjestene selv kan kjøpe drikke". Der er ikke noe ord for "betal bar".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå