Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Del Skrevet 21. september 2007 hei alle sammen=) Jeg bruker fortiden Lancome`s Hypnose-maskara. Jeg digger denne maskaraen fordi den gir meget god fylde og volum til vippene mine. problemet er bare at den tørker så fort ut (under en mnd), at den blir veldig dyr å bruke for en fattig student! har prøvd andre, men er utelukket misfornøyd. noen som vet om en god maskara som gir masse fylde og volum og som holder en stund?? blir veldig glad for svar altså=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg synes at de fleste volummascaraer blir ubrukelige lenge før mascaraer som gir lengde/definerer vippene. Så kanskje du bør forsøke en mascara som ikke er en volummascara? Liker veldig godt "Lash XL" fra Estee Lauder. Den gir bra lengde og litt volum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 21. september 2007 #3 Del Skrevet 21. september 2007 hmm..kansje det, men problemet er bare at jeg ikke blir like fornøyd med resultatet av øyenvippene av slike maskaraer..har ganske lange og tunge vipper, så trenger noe som holder de "oppe". vil jo gjerne at de skal synes=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 21. september 2007 #4 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg er veldig fornøyd med min High definition lashes fra Clinique. Den gir riktignok ikke supermasse volum eller ultralange vipper, men resultatet blir veldig bra til tross for svært korte vipper. Jeg kjøpte min på flyplassen i vår, og da kostet den ca. 120 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 21. september 2007 #5 Del Skrevet 21. september 2007 Prøvd med vippetang før du tar på mascara? Hvertfall et must for mine små rette vipper, mascaren ser mye finere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 21. september 2007 #6 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg er kjempefornøyd med mascaraen fra Max Factor, Masterpiece eller no' sånt. Har hatt min i et par måneder, og den er langt fra tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingvild Tveit Skrevet 26. september 2007 #7 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg er kjempefornøyd med mascaraen fra Max Factor, Masterpiece eller no' sånt. Har hatt min i et par måneder, og den er langt fra tørr. Enig, denne har jeg brukt nå en stund, og syns den er veldig god. Men jeg liker godt å tørke av overflødig mascara så den ikke klumper seg. Og det beste av alt er jo at den ikke er så dyr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooops Skrevet 26. september 2007 #8 Del Skrevet 26. september 2007 Helena Rubinstein Lash Queen gir i alle fall bra med lengde og volum til mine vipper. Men jeg har en mistanke om at den kanskje kommer til å tørke ut litt vel fort. Liker YSL Faux Cils også, og den varer leeenge uten å tørke ut. Gir ikke like ekstreme vipper som LQ da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 26. september 2007 #9 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg er kjempefornøyd med mascaraen fra Max Factor, Masterpiece eller no' sånt. Har hatt min i et par måneder, og den er langt fra tørr. Yeah, denne gjør mine vipper til fantastiske milelange filmstjerneslør! Eller, den gjør dem iallfall veldig fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 26. september 2007 #10 Del Skrevet 26. september 2007 hei alle sammen=) Jeg bruker fortiden Lancome`s Hypnose-maskara. Jeg digger denne maskaraen fordi den gir meget god fylde og volum til vippene mine. problemet er bare at den tørker så fort ut (under en mnd), at den blir veldig dyr å bruke for en fattig student! har prøvd andre, men er utelukket misfornøyd. noen som vet om en god maskara som gir masse fylde og volum og som holder en stund?? blir veldig glad for svar altså=) Ja, jeg vet! IsaDora Build Up maskara koster rundt 100- lappen og gir noenlunde samme resultat som Hypnose fra Lancome. Jeg bruker sistenevnte nå og synes den gir et veldig bra resultat, men jeg kommer nok til å kjøpe IsaDora igjen. Fattig stundt jeg også, dessverre . Ellers så finner du disse parfymeri- maskaraene billigere på www.strawberrynet.com hvis du syes det blir for dyrt i lengden. Jeg hadde min IsaDora i mange måneder forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 26. september 2007 #11 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg skulle kjøpe ny maskara og ble tipset om en fra Guerlain. Den heter Maxi Lash. Den gir ekstrem volum og lange vipper. Første gang jeg prøvde den fikk jeg skikkelig WOW-factor! pleier å bruke Lancome til "vanlig", men nå er jeg solgt!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #12 Del Skrevet 28. september 2007 Ja, jeg vet! IsaDora Build Up maskara koster rundt 100- lappen og gir noenlunde samme resultat som Hypnose fra Lancome. Jeg bruker sistenevnte nå og synes den gir et veldig bra resultat, men jeg kommer nok til å kjøpe IsaDora igjen. Fattig stundt jeg også, dessverre . Ellers så finner du disse parfymeri- maskaraene billigere på www.strawberrynet.com hvis du syes det blir for dyrt i lengden. Jeg hadde min IsaDora i mange måneder forresten. Takk for tipset=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 29. september 2007 #13 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg bruker en helt vanlig mascara fra Maybelline. Funker helt fint til mine vipper. Jeg synes ikke jeg har behov for noe ekstra. Jeg har litt motsatt problem egentlig. Vippene er såppas lange at de tar borti brillelgassene mine, så jeg må pusse briller stadig vekk om jeg ikke setter de langt nok ned på nesen. I yngre år hendte det faktisk at jeg klipte litt av vippene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå