Far til 2 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg ser at alenemødre er interesante for norske menn Derfor er de attraktive. Men hva med alenefedre. Vil noen kvinner ha dem ? Endret 21. september 2007 av Far til 2
Nigo-san Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Men hva med alenefedre. Vil noen kvinner ha dem ? Jah! Ingenting er mer attraktivt enn en mann som sjonglerer barn, jobb og husarbeid.
Amalie_85 Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Nå er vel ikke akkurat samboeren min alenefar når mor har sønnen mesteparten av tiden. Men hadde han hatt sønnen sin 100% hadde ikke det vært noen hindring for meg! Så ja takk til pakkeløsning
ThirtySomething Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 En mann som følger opp barna sine og er ansvarsfull er veeeldig sexy!! Min mann hadde et barn da vi traff hverandre.. og det er ikke sønnen som har vært problemet her i huset. Moren hans derimot er en evig kamp, selv etter over 15 år. Så ja til fedre som stiller opp for barna sine, alene eller ikke!! :rødme:
Amalie_85 Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 En mann som følger opp barna sine og er ansvarsfull er veeeldig sexy!! Min mann hadde et barn da vi traff hverandre.. og det er ikke sønnen som har vært problemet her i huset. Moren hans derimot er en evig kamp, selv etter over 15 år. Så ja til fedre som stiller opp for barna sine, alene eller ikke!! :rødme: kjenner til den med mor
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Jeg synes menn blir uattraktive når de får barn, og det er jeg kjempeglad for. Både for min egen del, mannens og barnets
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 For meg er en alenefar attraktiv. Rett og slett fordi han da (forhåpentligvis) vil skjønne at barn har førsteprioritet og at man ikke bare kan gjøre som en selv vil. Jeg har selv barn.
gompen Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Ja definitivt! Særlig siden kjæresten min er det (100%). Var veldig skeptisk til det før jeg traff ham, men det er bare fordeler ved det, siden jeg har barn selv også. Godt å ha noen som vet at barna går først
Gjest Moncler Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Ser ut som oddsen er liten for meg som er singel og barnløs, 90% vil jo ha alenemødre
birgitte242 Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Om vedkommende hadde barn eller ikke hadde nok ikke vært vesentlig dersom jeg først hadde forelsket meg, men det hadde nok ikke vært noe minus!
Gjest Moncler Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Om vedkommende hadde barn eller ikke hadde nok ikke vært vesentlig dersom jeg først hadde forelsket meg, men det hadde nok ikke vært noe minus! Jeg synes barn er kjempesøte og ønsker meg barn selv, er moren til det eventuelle barnet som skremmer meg litt vekk fra det, tanken på å skulle ha kontakt med kjæresten min sin eks resten av livet er ikke særlig forlokkende.
Nabodama Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 Nei takk, alenefedre er definitivt ikke interessante!
minienthe Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Nei takk, alenefedre er definitivt ikke interessante! signerer... no offence men det er ikke det livet jeg ønsker
Gjest Sam Spade Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 I utgangspunktet ville jeg prøvd å holde meg langt unna alenemødre. Jeg har ikke lyst på barn ennå, og jeg har spesielt ikke lyst på andres barn. Så er det jo klart at man ikke alltid kan styre hjertet. Men hodet sier nei. Det ville jo dessuten bli helt feil mot barna som fortjener en stepappa som ønsker å være der for dem.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 Hvis jeg ikke hadde hatt egne barn så kunne det vært fint å være sammen med en mann som hadde barn. Men siden jeg har 3 barn, to av dem i tenårene, så tror jeg det kunne blitt komplisert. De har en halvsøster og en stebror hos faren og jeg merker at det blir mange skuffelser og såre følelser. Jeg ønsker at de skal slippe det her hjemme. Kommer nok til å være singel en stund, og etterhvert kanskje treffe en barnløs mann eller en med voksne barn?
LukaFrost Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 Jeg skal innrømme at menn som triller barnevogn har en viss sjarm, men jeg vil ikke si at en mann som er alenefar er mer attraktiv enn en som ikke har hovedomsorgen. Utover det er jeg ikke interessert i å være kjæreste med en mann som har unge rfra før. Det har jeg styrt unna. Jeg priser meg lykkelig for at samboeren min ikke ha unger fra før. Jeg er ikke så gira på egne unger og vil iallefall ikke leve et liv med unger som blir sendt fram og tilbake som annen pakkepost. Jeg sier nei takk til å måtte planlegge livet mitt i forhold til en annen familie!
Rosalie Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Neitakk. Jeg vill ikke at min mann skal ha så sterke bånd til eksen. Så menn med barn fra før av er uaktuelle for min del.
Gjest =tentacle= Skrevet 22. september 2007 #19 Skrevet 22. september 2007 (endret) Nja. Det er mer attraktivt med en mann som kan satse på meg og en familie sammen, uten en biomor og uten stor risiko for blokkdannelser innenfor familien. Vil aller helst ha alle barna boende på heltid. Er drømmemannen far, må han ligge over en gjennomsnittsfar, og sterk som partner. Jeg kan tenke meg å være stemor, men ikke alene. Edit: leif Endret 22. september 2007 av =tentacle=
Gjest imli Skrevet 22. september 2007 #20 Skrevet 22. september 2007 Alenefar er vel ikke akkurat noe jeg går rundt og drømmer om nei. Men som mange er inne på kan man jo ikke styre følelsene sine så godt, så hvis man blir forelska og personen er alenemor eller far, tror jeg de fleste gjør det beste ut av situasjonen. Denne artikkelen var vel ikke veldig representativ - den handla jo om at 90% ville ha data kjendis-alenemødre, og det har vel lite med virkeligheten å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå