Gå til innhold

Noen som har tenkt på...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Legger merke til at det er veldig lav aktivitet på dette forumet i forhold til på "kosthold og trening". Det overrasker meg ikke i det hele tatt, i dag er folk med opptatt av kroppen sin i negativ forstand, hvis dere skjønner hva jeg mener. Hvor mange kalorier er det i dette, hvor mye må jeg trene for å gå ned 5 kg osv osv...

Hadde folk heller fokusert på fritidsaktiviterer og sport ville problemet være løst av seg selv, og man ville hatt mye mer moro på kjøpet:)

Problemet er kanskje at ikke alle klarer å interessere seg/ engasjere seg i diverse spotslige aktiviteter..

Vel, synes bare det var så påfallende med lav aktivitet her inne!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er lav aktivitet fordi ingen skjønner hvorfor det trengs to så like forum. Om det er fritidaktivitet eller trening så er det jo mye det samme? Jeg skjønner ihvertfall ikke behovet for dette underforumet.......

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ser på sport som trening med et visst konkurranse innhold. For dette må man være minst to. Og jeg trener alene. Ergo er det ikke noe for meg.

Jeg har gjentatte ganger prøvd å dra i gang squash med flere forskjellige, det renner ut i sanden.

Skrevet

Interessant likevel, det ts påpeker, uansett om vi trenger to forum eller ikke. Det skal være MORO å trene! La oss ikke glemme det!

• 2 uker senere...
Gjest Kristin_
Skrevet

Dere får trøste deg med at de verste gjestespammerne holder seg unna Sportsforumet, men poster sine "går jeg ned 10 kg på 4 dager om jeg bare spiser blodappelsin" inne på K&T i stedet. K&T er jo nærmest umulig å holde ordne på fordi det stort sett er tråder med ett enkelt spørsmål, som dør så fort trådstarter (som gjerne er en gjest) har fått svar. Det blir skjelden diskusjoner verdt å nevne, men bare evinnelige spørsmål og svar tråder med ting som er spurt fjørten ganger før.

Og ja, det går mye på kalorier, tvilsomme slankepiller og unnskyldninger for å spise snickers. Men slik blir det nå en gang når det er åpnet for gjesteposting så blir det gjerne sånn. Ikke et spark til gjestenes oppførsel generelt, men den evinnelige fossen med tråder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...