Edie Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 Synes ikke denne var det helt store.. Ålreit. Men sikkert innmari god i bowl eller noen tropiske drinker!
Snehvit Skrevet 3. april 2003 #2 Skrevet 3. april 2003 Denne må jeg også prøve! Minnes en annen brus med smak av pasjonsfrukt som jeg pleide å kjøpe for noen år siden... Love tror jeg det var den het. Den ble solgt på ganske høye bokser, som jeg tror gikk i rosa og mintgrønt. Mener også det var en rød trutmunn på boksen. Noen andre som husker denne brusen?
Gjest the imp Skrevet 3. april 2003 #3 Skrevet 3. april 2003 jeg synes heller ikke solo pasjonsfrukt var det helt store aleine. Smaken blei litt for kort hvis dere skjønner hva jeg mener. men sikkert veldig fin i drinker/bowl.
blomsterpiken Skrevet 3. april 2003 #5 Skrevet 3. april 2003 Denne syns jeg var kjempegod. Den minner om Love brusen ja. Den kjøpte jeg før, men den finns jo ikke mer. Minner også litt om Fanta med pasjonsfrukt som jeg kjøpte på Mauritsius, men denne er bedre .
Gjest indiangranny Skrevet 3. april 2003 #6 Skrevet 3. april 2003 denne må jeg teste ut jeg som liker brus som smaker.
Lula Skrevet 4. april 2003 #7 Skrevet 4. april 2003 Drikker svært sjelden brus. Synes det er altfor søtt. Spesielt brus med litt "tropisk" smak (som feks pasjonsfrukt) skyr jeg som pesten. De smaker ofte ganske syntetisk i tillegg til at de er søte og klissete. regner med at den nye Solo´en ikke er noe unntak :-? Nei, gi meg en Grønn Farris :-)
Tusenfryd Skrevet 4. april 2003 #8 Skrevet 4. april 2003 Brus med pasjonsfruktsmak er én ting. Solo er noe helt annet. Å blande de to...? Næææ.... trokke det...
MarianneE Skrevet 4. april 2003 #9 Skrevet 4. april 2003 Nå ble jeg nyskjerrig! Jeg som elsker pasjonsfrukt, men synes Solo er greit nok. Tror jeg må kjøpe og prøve denne når jeg skal avgårde og handle idag!
Eowyn Skrevet 4. april 2003 #10 Skrevet 4. april 2003 Helt grei liksom, men skilte seg ikke noe særlig ut. Minte meg litt om Fanta exotic... :blunke:
super Skrevet 4. april 2003 #11 Skrevet 4. april 2003 Ja, den var helt ok, ikke noe spesiell. Helt grei
maiaa Skrevet 4. april 2003 #12 Skrevet 4. april 2003 Jeg synes den var helt grei. Litt søt, men kan funke i drinker. Men har noen smakt den nye Fantaen? Med hylleblomst og sitronsmak? Den er litt ubestemmelig... vet ikke helt om jeg liker den...
*Stylish* Skrevet 5. april 2003 #13 Skrevet 5. april 2003 Jeg smakte den nye fantaen med hylleblomst og sitron her om dagen. I begynnelsen synes jeg den smakte litt rart, men den ble bedre og bedre. Så jeg synes den var god jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #14 Skrevet 5. april 2003 Jeg er ikke gammel ( 21 år) men Love-brusen husker jeg faktisk. Stor boks med trutmunn på. Pleide å kjøpe den. Kan huske lukten av den faktisk Den var jo kjempego'! Jeg har hverken smakt den nye Soloen eller Fantaen, men kanskje de blir testet ut i helga? Jeg elsker det meste med pasjonsfruktsmak, så jeg tror jeg vil like den..
MarianneE Skrevet 5. april 2003 #15 Skrevet 5. april 2003 Brusen var helt grei, den! Ikke noe spesielt hverken den ene eller den andere retningen! Men den lukta skikkelig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå