Gjest milkyway Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 jeg syns det er jævlig vittig!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 jeg syns det er jævlig vittig! Koolafbørtst !!? Bust-ede foo ! Ja, och niei ! hm..
Meaty Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Schipper mag ik overvaren ja of nee Moet ik dan nog geld betalen ja og nee ... Nederlandsk må være oppfunnet i fylla, ingen seriøse språk har hosting og harking som grunnleggende elementer. Mmm...kalfsborst!
Gjest Motvillig skattebetaler.. Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Schipper mag ik overvaren ja of nee Moet ik dan nog geld betalen ja og nee ... Nederlandsk må være oppfunnet i fylla, ingen seriøse språk har hosting og harking som grunnleggende elementer. Mmm...kalfsborst! ..islandsk/gammelnorsk ? Vel, ikke hosting og harking som grunnleggende elementer kanskje, men jeg tenker ofte på islandsk når jeg hører nederlandsk ! Call me crazy..
FrizzleSizzle Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Vittig for en stund...men etter 20 års ekteskap vil du kanskje bli lei av å sope opp brødsmuler etter en nok en heftig oppvisning.
Gjest milkyway Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Derfor kan du gjøre andre ja og nei ting og, som å ta på deg dameundertøy (vær mann) og bruke træningsting, hu og hei! Nå angrer jeg den dag i dag på at jeg kjefta på kristoffer schau eller hvordan nå enn det skrives, han er jo fet som få! "Du måkke tro du er kjendis her altså!" Pff
Meaty Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Kom over av faren hans og da tenkte jeg igjen på denne tråden. Hva skal man ellers gjøre når man har et sånt gedigent snyteskaft da? Ellers så sporet jeg opp da, siden det var det tråden handlet om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå